Al ruim 3 weken geleden had ik een positieve test. Maar omdat ik 8w geleden een MK gehad heb, durfde ik niet te melden dat ik zwanger was. Gewoon omdat ik ontzettend bang was dat het opnieuw mis was. Vandaag 19/9 hebben we de eerste echo gehad, alles was in orde en we hebben zelfs een kloppend hartje gezien! Gelukkig, nu kan ik pas beginnen met genieten! Ik ben rond 10/11 mei uitgerekend! Groetjes Simone
van harte gefeliciteerd!! ook wij zijn na een miskraam 2maanden geleden weer zwanger geworden en ik ken je angst dus om het te vertellen.ik heb het alleen nog maar hier verteld en voor de familie wacht ik nog eventjes!hoe wordt zo'n vroege echo gedaan dan?? echt al gaaf om te zien zeker!! super meid van harte enne genieten he
Gefeliciteerd Simone, Kan me je angst goed voorstellen. Probeer nu maar heerlijk van je zwangerschap te genieten.
Gefeliciteerd, ik snap dat je voorzichtig was. Ik heb ook eerder een miskraam gehad, ik zal pas gerust zijn na een eerste echo. Echter gevoel is goed, bij de laatste had ik dat niet, meteen een"onbestemd" gevoel.
Van harte gefeliciteerd meid. Ik kan me nog aan je vorige bericht herinneren en snap dat je toch even hebt gewacht! Super en nu maar lekker genieten hé!!!
Hoi gefeliciteerd, het is je van harte gegund!!!!!!!!!! ik denk dat ik ook weer zwanger ben na mijn miskraam. Geniet er nu maar van! groeten van jennie72