Hai allemaal Onze prachtige knul is er jaimy van Muilekom,hij is geboren op 19-12 om 15.35 en woog 4130 en is 52 cm lang
hoi patries! Heel veel plezier met je kleine uk...Moet vast enorm fijn aanvoelen om je kleintje eindelijk in je armen te kunnen houden! Kan ook haast al niet meer wachten!
Hai Titara Echt het is echt heel heerlijk,ik vind het super om zo'n kleine man te hebben,en hij ziet er al zo stoer uit hahahah Hoe gaat het met jou zw?
met mijn zwangerschap gaat het heel goed...Dank je wel! Heb tot nu toe nog geen enkele problemen gehad met het kleintje dus ik mag tot nu toe nogal van geluk spreken als ik sommige andere aanstaande moeders hun verhaal hoor... 6 januari terug naar gynae en dan nog eens kijken hoe het met mijn ukje gaat
Hai meid Heerlijk dat het zo goed gaat met je zwangerschap ,bij welke maand mail je dan kan ik even spieken tussendoor hoe het gaat
Nou ja ik zal je wat laten weten als ik bij gynae ben geweest... Ik zal je een mailtje sturen in je postvak! Hoe gaat het vandaag met je kleintje? Is ie veel wakker geweest vanacht?
Hai Meid Is goed,ik kijk er naar uit ,spannend is dat he iedere controle Hij is s'nachts echt veel wakker en heeft veel honger,maar ja hij was ook bijna 9 pond toen hij er uit kwam dus hij heeft het ook echt nodig. Hij ligt nu alweer lekker de hele dag te slapen,het is voor hem nog een omgedraaide wereld ,maar dat komt vanzelf wel goed. Hij is nu heel verkouden erg zielig