Hey lieve meiden Zo nu dan eindelijk mijn bevallings verhaal Heb een zware bevalling gehad wat uitgelopen was tot een keizersnede Bevallingsverhaal als volgt; 11 juli (uitger. data) werd ik s'morgens om 07.10 uur misselijk en koortsig wakker Dacht dat ik een verkoudje had opgelopen Maar niet heus!!! We gingen rond 11 uur ff naar me buuf op kraamvisite Denk 4 uur later toen ik harde buiken kreeg om de 10 min en onregelmatig Dat was niet erg omdat ik het al weken zo had De buuf die vond het zeer verstandig dat ik toch naar huis ging en ze zei dat ik maar ff op de bed moest liggen om te kijken hoe vaak en hoelang het kwam Wat ik dus een keer deed ( luisterde nooit ha ha ha) Werd om 19.10 uur wakker met hevige buikpijn en maagpijn + harde buiken die nou om de 7 min kwam in een uur Vanwege ongi pijnen toch ff naar beneden om te gaan ijsberen Stilstaan of liggen ging niet meer En ja hoor 19.30 uur toch de vk gebeld en uitgelegd dat ze nu om de 5 min kwamen in een uur tijd Ze kwam langs en bleek al 2 cm ontsluiting te hebben De prop kon ze niet voelen omdat ik die al kwijt was geworden 8) Ze kwam om 01.00 s'nachts terug om te kijken hoe ver ik al gevorderd was Maar nee nog steeds 2 cm kreeg de keus om te wachten of dat ik meteen naar het zh wou mijn gevoel zei direct Het zh! De vk had gebeld en kon direct komen We kwamen daar rond 01.30 uur aan en kon gelijk door naar een verloskamer Het bed stond al klaar voor me en werd gelijk aan de ctg gelegd De nachtzuster heeft bij mij het infuus aangesloten (weeen opwekkers) De anethestist kwam ook langs en deed bij mij de ruggenprik en verder had ik ook een prik gekregen om wat rustiger te worden omdat ik echt hyper was En verder konden we alleen maar wachten en wachten Maar dan kan je lang wachten zeg want dan schiet de tijd echt niet op Op een gegeven moment 12 juli om 15.30 of 16.00 uur dat de gyn langs kwam om te kijken hoeveel cm er bij waren gekomen Wat bleek had al 5 cm ontsluiting We dachten echt van o mijn god dit kan heel lang duren Intussen had ze me ook al ingeleid om het wat sneller te maken Ze kwam rond 17.15 uur weer bij ons langs maar weer niet verder gevorderd :x Kreeg ondertussen wel enorme persdrang en kon echt niet meer volhouden zoveel pijn en bekaf Me man stond echt hulpeloos te kijken maar suppoorte me enorm dat ik het fantastisch deed Niet lang daarna kreeg ik weeenstormen en de beugels werden paraat gezet Elke keer wachten op een wee en zo rond 18.00 uur werd ik naar boven gebracht omdat onze zoon een sterrenkijker was en dat daarom zo moeilijk werd Had echt zoveel pijn en zo bekaf dat ik er geen kracht er meer voor had Uiteindelijk op 12 juli om 18.23 uur werd onze zoontje thijmen ( foto's in album) gehaald Heb veel bloed verloren wat ik nu nog soms kan merken Maar verder de bevalling was een hel maar moet je kijken wat je samen op aarde heb gebracht Iets mooiers dan een bevalling Nee!!!! Een zoon of dochter dat is het dierbaarste bezit van je leven en voor altijd Zal van de week nog meer foto's opzoeken en ff komen spammen Maar eerst nog ff aansterken en dan kom ik van de week nog wel een keer beppen Zo dat was mijn bevallings verhaal en nu lekker gaan genieten Einde verhaal Veel liefs Mede forumdinnetje Tijgertje23 + Man
hey meiden bedankt voor de felicitaties Thijmen doet het heel goed is echt een pracht ventje hoor Met die bolle toetje *smelt* Liefs Tijgertje23