Jeeejjjj ik ben helemaal blij! 15 November heb ik mijn spiraal laten verwijderen, en na onze vakantie (december) zijn wij begonnen. Ik had al sinds vorige week het gevoel dat het wel eens raak kon zijn, heb last van maagzuur en ben af en toe wat duizelig. Maar zo nuchter als dat ik ben, was ik ervan overtuigd dat ik ongesteld werd vandaag. Maar kreeg de gedachte niet weg en heb dus straks na het werk 2 testen gedaan. De eerste was een kruidvat test en deze gaf heel licht een + aan. Daarna mijn vriend naar de winkel gestuurd voor een clear blue, en jawel die geeft aan ZWANGER! 1-2 weken! Het is natuurlijk nog wel heel erg pril. Het is mijn eerste zwangerschap en weet dus eigenlijk niet wat ik precies moet verwachten en of ik nu de huisarts moet bellen of de verloskundige...... En wanneer gaan we het onze ouders vertellen? In elk geval genoeg over na te denken! (als het goed blijft gaan) Groetjes!
Inderdaad snel! Had ik ook nooit kunnen dromen! Helemaal omdat je overal altijd leest dat als je overgewicht hebt het veel langer kan duren
dikke proficiat! Ik ben net ook te weten gekomen dat ik zwanger ben!! Moet het zometeen aan mijn hubbie vertelllen Morgen naar de gyneacoloog bellen en eens horen wat de normale gang van zaken is, want voor mij is het ook de eerste keer...
Oooohhh wat leuk! Gefeliciteerd! Gewoon de verloskundige bellen in jouw dorp of stad! Die maakt dan een afspraak met je voor intake en een echo. De verloskundige geeft het zelf door aan je huisarts. Dus daar hoef jij niks mee te doen. Ik heb de vk direct gebeld met 4 weken! Slik je Al foliumzuur? Geniet ervan!!
Ja ik slikte zo af en toe al foliumzuur (wou het nog wel eens vergeten) Maar ga het vanaf nu echt elke dag doen! Ik ga morgen meteen bellen naar de verloskundige! Ik vind het allemaal echt zo spannend!
Ja het is superspannend! Helemaal de eerste! Ik had vandaag de intake en een echo! Nou nog mooier dan je hoopt en verwacht! Prachtig fenomeen! Succes met bellen en hoop dat je snel afspraak heb!
Gefeli! Hier ook in blijde verwachting en morgen eerste date met dokter. Heb ook geen idee omdat t de eerste is enjoy!