Heb jij die ook wel eens gebruikt? ik ben benieuwd met welke duur zwangerschap die bij jou naar 2-3 en naar + 3 ging en of je zwangerschap goed ging of niet. Ik ben als de dood dat het weer fout gaat en begin alweer angst te krijgen omdat ik met 4 weken 2 dagen nog 1-2 te zien krijg. Bij mijn vorige miskraam had wist ik al dat het fout zat doordat ik van 2-3 terug ging naar 1-2 weken terwijl ik over de 6 weken zat. Ik weet dat het een indicatie en dus geen feit is, maar hoor graag jullie ervaringen.
Ik zelf heb ook geen goede ervaringen met deze testen maar dat is meer gevoelsmatig. Ik heb namelijk 2 keer een miskraam gehad en dacht door deze testen van ik ben al zo ver. ze gaven namelijk al 3+ aan wat ook zou kunnen. Terwijl op de echo na een aantal weken een vruchtje te zien was van maar 5 weken. Dus de indicatie was wel goed maar de gerust stelling daarachter klopt niet. Daarom bij deze zwangerschap niet meer gedaan.
Mocht iemand ooit via zoeken dit topic interessant vinden: bij mij bleek het wederom geen goed tekenen te zijn. HCG bouwde te traag op (pas met 6 weken knaltest) Nu afwachten of het een spontane MK wordt en nog dagelijks controle op mogelijke bbz
Dat is wel een reden waarom ik zo een test niet doe. Ik vind het allemaal al spannend genoeg en zoiets maakt nog onzekerder lijkt mij. Sterkte!!
Bij mij ging ie met net geen 5 weken naar 3+ maar het ligt er idd maar net aan hoe snel je HCG aanmaakt
Opzich klopt die indicatie wel hoor! Er is mij namelijk verteld dat je bij die test er zelf 2 weken bij op moet tellen . Die indicatie kijkt hoeveel HCG je in je lichaam hebt en aan de hand daarvan dus wanneer je eisprong is geweest, omdat je altijd 2 weken cadeau krijgt bij een zwangerschap moet je er dus 2 weken bij optellen..
Mijn ervaring tot dusver (3 zwangerschappen) is dat het ook klopt. En dat wanneer het dus niet klopt het in mijn geval ook echt geen goede zwangerschap was. Ik teste bij 6 weken nog niet +3 en inderdaad was mijn HCG veel te laag. Dit terwijl de kv2v5 test nog steeds (met 476 HCG) knal positief is (test streep donkerder dan controle streep).