Mijn b12 medicijnen zijn niet voorradig... En nu?! Hap weet niet wat ze ermee moeten doen, die adviseren maandag contact op te nemen met de gyn om te kijken of ik alsnog moet gaan spuiten.... Hoe snel heeft een baby last van dit te kort??? Potverdorie zeg, ben je onverwacht alsnog zwanger, kan je nog niet blij zijn omdat je niet weet wat de schade zal zijn bij dit beebje.. Ik hoop zo hard dat ie blijft plakken! Nog ff een leuke foto plaatsen zodadelijk van alle 3 de testen onder elkaar...... Gaaf om te zien dat het zoveel donkerder is dan gisteren!!!
apie gelijk bellen ja! kan je nu niet naar ziekenhuis of ergens naar vl bellen er is er toch altijd wel 1 aanwezig?
View attachment 168965 Hopelijk morgen vroeg die klapper posten! @beppie, nee, op het ziekenhuis kunnen ze nu niets doen. Behandelende artsen zijn er niet... Ik heb multi vitamine voor de zwangere vrouw gehaald, en slik die 2 of 3 per dag ipv 1. Alle b12 die ik binnen krijg is meegenomen....
Apie, de eerste maand heb je toch geen bloedband met je kindje? Ik denkt niet dat het zoveel kwaad kan hoor.. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap
Spannend! Hoop dat je snel kan beginnen met je B12 spuiten. En dat de kleine blijft plakken. Nogmaals gefeliciteerd. Dikke kus
apie gefeliciteerd , morgen ochtend direct contact met ha opnemen en verwijzing naar gyn regelen (indien nodig) en idd extra vit b12 geen gebruiken. wil je ook een kopie van het contract van pattex??