mijn test van vanmorgen was in het echt een knaller in ieder geval knal genoeg om erin te geloven hahaha oh bedenk me nu dat als ik nog verder wil testen dat ik wel nog testen moet halen... zal ik een CB met indicator doen?
Ik heb geen indicator gedaan. Ik moest vandaag bloed prikken omdat ik vorige maand vals positesten had. Mijn hcg is 230!!!!!!!!!!!!! Normaal zou ie rond de 50 tot 100 liggen bij de duur van de zwangerschap. Hij is dus erg hoog, en ik mag over 1.5 a 2 weken al voor de eerste echo komen! Hij bleef maar zeggen dat ie dat heel spannend vond, en reuze benieuwd was. Ik vreesde al een beetje, maar hij vond het zo spannend omdat mijn hcg al hoger ligt, en wij heel zeker weten dat we niet al 5.5 of 6 weken zwanger zijn! (mijn laatste bloed test was nl 32 dagen geleden en die was lager dan 1)... Wordt vervolgd!
jee Apie, HCG kanon!! wel leuk dat je zo snel al voor een echo mag!! Ik heb vanmorgen de CB met indicator gedaan. Ik ben klaar met testen en temperaturen, het is tijd om te genieten. View attachment 169694
Heb 2 augustus al mijn eerste echo! Ik wordt gemonitord en hoef niet bij een vlos. Dit waarschijnlijk vanwege de eerdere zwangerschappen, en verloop daarvan. Wat betreft de hcg, de assistente fluisterde me toe dat hij wel heel hard stijgt, en dat de gyn waarschijnlijk aan een 2ling denkt.... Vandaar de gespannenheid denk ik....Maar dat heeft hij niet zelf tegen mij gezegd.
Helaas ben ik vanaf 12 uur bloed gaan verliezen. Het is minder dan eerder vandaag, maar nog steeds helder rood. Proberen vandaag nog een echo te krijgen bij de gyn... Wordt vervolgd...
Er is een zwangerschap gezien op de echo. Het is wel klein. Wil mezelf geen valse hoop geven, maar, niemand weet hoever we eigenlijk zijn. Ik ben op zijn laatst 6 weken, op zijn vroegst 5 weken en 1 dag. Ik moest nieuw bloed laten trekken om te kijken of het hcg gestegen of gedaald is. Iig geen hartje vandaag... Misschien is het nog te vroeg. Het bloeden is sinds 2,5 uur gestopt... Ik heb wel veel buikpijn. Geen krampen maar een constante onderbuikpijn zeg maar... Morgen weten we wellicht iets meer. Ik hoop er gewoon op dat het nog te vroeg is voor een hartslag. Het zal er om hangen. Het is wel herkenbaar. Bij de vorige 3 kids was het ook raak bij 4,5 en 5,5 week. We kregen toen ook te horen dat we ons niet moesten verheugen, om vervolgens een week later alsnog een hartje te zien... Hopelijk betekend het stoppen met vloeien dat het goed zit. Bij een miskraam zet het meestal toch gelijk door? Iig wel bij de 4 vmk die we gehad hebben. Ik begon te vloeien, het werd erger, en uiteindelijk stopte het pas na 6 of 7 dagen...Of hoop ik nu teveel? Achrrggg die onzekerheid!
Opnieuw een echo gehad. Een wat uitgebreidere Het ziet er nog steeds goed uit. De zwangerschap is duidelijk te zien. Het hartje kan pas gezien worden met 7 weken, dus daar moesten we ons geen zorgen om maken. Over 2 weken hebben we een nieuwe echo en dan moet het hartje te zien zijn. Tot die tijd mogen we gewoon komen als het niet goed gaat, en worden we streng onder controle gehouden tijdens de zwangerschap, dus dat is ook wel een fijn gevoel. Het beste nieuws wat we gekregen hebben: Mijn hcg was al hoog vorige week 230 ipv 50 tot 100. Het had moeten stijgen naar zeker 940 tot 1200 (is natuurlijk een gemiddelde) en het mocht niet zakken. Mijn hcg was 2335!!! Ik ben een hormoonbom geworden! Dit lijkt niet op een aankomende miskraam. Mijn hcg is ver10 voudigd ipv verdubbeld! Al met al ziet het er voor nu goed uit! Hopen dat dit zo blijft en dat we een prachtige plakbeeb hebben...
@Apie lieverd goed nieuws,op naar de volgende echo met een mooi kloppend hartje ik ga hier heel hard duimen!