Welke luiers vindt jij het fijnst?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door guppie81, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke luiers zijn het fijnst?

1. pampers

2. huggies

3. kruidvat eigen merk

4. etos eigen merk

5. Da eigen merk

6. C1000 huismerk

7. Albert Heijn huismerk

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Welke luiers zijn nou echt het fijnst? Ik heb pampers gehad, prima maar wel de duurste. Kruidvat vind ik rottige luiers. Voor ik alle merken ga proberen, graag jullie mening.
    Ik vind het geen probleem om pampers te kopen, dus ik wil graag weten welke je echt het fijnst vindt, of ze nou (te) duur zijn of niet.

Ik heb de luiers opgesomd die voor iedereen wel te krijgen zijn volgens mij, ik weet dat liddl enz ook luiers heeft ;)

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    etos vond ik iig waardeloos! Heb de pampers babydry en erg tevreden over..
    de rest nog niet geprobeerd

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb in het begin Pamper gebruikt: Waardeloos!
    Daarna hele tijd kruidvat eigen merk! Super tevreden!
    Een keer voor de gein de luiers van de AH geprobeerd: Waardeloos!
    Nu dus weer die van het Kruidvat :D Heb tot nu toe nog geen betere luier gevonden voor Vigo.

4. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Kruitvat luiers.

Die had ik al aangeschaft nav tips van vriendinnetje en nichtje met kids.
    Heb in t begin ook pampers geprobeerd, want er zat een pak bij een van die kadozen en ik vond t zonde om ze niet op te maken.

Maar ik vond de Kruitvat gewoon fijner, dus daar maar bij gebleven. Zijn tenminste ook een beetje betaalbaar.
    Ik koop ze groot in, en zorg dat ik altijd 2 grote pakken op voorraad heb..

Bern ook benieuwd welke billies / lotiondoekjes iedereen erbij gebruikt..

Ik gebruik de lotiondoekjes sensitive van Kruitvat.. Ook voor de handjes en het snuitje!

5. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    mijn favoriet waren altijd de pampers luiers, totdat mijn zoontje echte flinke plasluiers kreeg, dan vind ik ze heel vervelend, omdat die luier de plas 'vloeibaar houd' in die korreltjes, en de urine er ook weer uitgeperst word als hij ineens op z'n kont valt e.d.
    ik heb nu de kruidvat eigen merk luiers, daar droogt het meer in op, en dat bevalt me nu beter nu hij heel beweeglijk is.

de etos luiers vond ik niks, de c1000 luiers beviel in het begin (eerst 8mnd) ook prima, maar daarna was de pasvorm voor mijn zoontje opeensknudde, om de luier om zijn buikje strak genoeg te krijgen, zorgde het ervoor dat de elastiekjes in zijn benen sneden, direct mee gestopt dus.
    heb ook nog wel eens voor nood de goedkopere luiers geprobeerd (bumblies, en een of ander vaag merk bij de jumbo), dat was echt niks.

ik gebruik de zwitsal doekjes, voornamelijk omdat ik de geuren van andere merken heel erg misselijkmakend vind (ook als ik niet zwanger ben ;)) of de doekjes te droog zijn

6. Ik gebruik pampers babydry en kruidvat luiers, ik hoorde ook van een vriendin dat de c1000 eigenmerkt heel goed is. Maar die ga ik nog proberen.

Ik gebruik zwitsalsdoekjes,pampersdoekjes of van de AH eigenmerk. Bevalt me allemaal prima

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik vind pampers de fijnste luiers en zitten ook lekke rom alicia der billen alleen jammer dat ze zo stinken als ze er in hebben geplast. wel blijft ze altijd droog zelfs met haar spuitluiers nu :)

van doekjes gebruik ik altijd pampers omdat deze lekke rgroot zijn en lekker ruiken. laatst ha dik 2 dozen bij etos ingeslaan toen met die actie maar die gebruik ik eigenlijk voor nood of der gezichtje te poetse, ik vind deze doekjes erg klein

8. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    gebruik pampers tegen kruidvat kan ie niet tegen en gebruik als billendoekjes pampers sensitive want hy kan niet tegen zwitsal

9. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Pampers zijn wel duurder. Maar als ik eigen merk luiers koop moest ik daan 5 a 6 maal per dag verschonen met pampers 3 keer per dag. verhoudingsgewijs zijn pampers dan net zo duur.

10. mamavandylan

mamavandylan Actief lid

18 aug 2006
    165
    0
    0
    Huismoeder
    Emmen
    Bumblies van de jumbo(staat er niet tussen ;) ) ik vind het echt superluiers :D en ook niet duur.
    Heb ook wel eens andere luiers gehad maar die bevielen mij niet zo goed als deze.
    En billendoekjes meestal van de aldi ook wel eens bumblies.

Liefs Henriette

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik heb ook al vanalles geprobeerd, wat ik tegen vond vallen waren Bumblies, Aldi en Kruidvat.
    Huggies en Etos eigen merk zijn oke, maar daar komen steeds van die gelkorrels vanaf.
    Welke ik prima vind zijn Pampers, Etos-ecoluiers en die van de Lidl.

Wat doekjes betreft gebruik ik Etos eigen merk soms, maar bijna altijd Pampers sensitve. Die van Bumlies stinken vreselijk zuur, C1000 eigen merk gaat redelijk en die van de Hema vond ik ook vies ruiken. Sowieso gebruik ik alleen sensitive, ze heeft een gevoelige huid.

12. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

nooit gedacht dat ik ooit nog pampers zou stemmen.........
    ik zwoor altijd bij kruidvat en huggies. Totdat Dano geveld is geweest door die enorme buikgriep. nou alleen pampers was ertegen bestand. dus hier alleen nog maar pampers

13. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    pampers, omdat ze niet snel doorlekken, vriendin gebruik TP luiers (volgens mij hetzelfde als kruitvat) en zij moet er altijd snachts nog een keer uit om een schone luier te geven....
    bovendien, als je de pampers in de aanbieding koopt is het vaak 3 halen 2 betalen, en dan scheelt t niet zo veel meer

@ jalea, hoe lang heeft ie m dan om ? heb daar nooit last van

14. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Toch pampers dus...
    Tsja het is het mij ook wel waard eigenlijk en heb niet zo heel veel in om al die merken uit te gaan proberen. Op een goede aanbieding zit ik met smart te wachten ;)

15. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Voor marki gebruik ik kruitvat merk die kan er goed tegen en het is de enigste maat die hem goed past.

Voor Lisette heb ik echt alle merken al geprobeerd maar ze kan er niet tegen en ze lekt overal door heen dus voor haar koop ik lekker de pampers

Ik doen altijd wel pampers halen als ze in de aanbieding zijn en dan nog een waardebon van 10 euro dan heb ik 3 pakken voor 17 euro :) :)

16. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Toch wel pampers. Die zijn niet zo log en dik. Gebruik die van het kruidvat ook wel eens maar krijgen ze zoveel spul om hun heen dat ze niet eens normaal kunnen bewegen.
    Eliza loopt dan met de benen uitelkaar..
    En hun billen zijn altijd mooi droog terwijl de luier goed nat is..

17. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ik wou de Huggies wel eens gaan proberen :D
    Maar heb nu etos luiers, op zich wel oke !

-xxx-

18. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Naty's van etos (ecologische luiers)

19. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Overdag de Babydry van Pampers en 's nachts een maat groter van het kruidvat. Ik vind die van het Kruidvat erg hard worden als ze nat zijn, en dat lijkt me voor overdag niet zo prettig zitten.

Van de doekjes gebruik ik Zwitsal of Etos. De Pampers doekjes vind ik veel te nat, dan moet je nadrogen om er creme op te smeren. Ik heb verschillende doekjes geprobeerd, maar er zijn er maar weinig die ik lekker vind ruiken.

20. unner

unner Bekend lid

17 dec 2006
    663
    0
    0
    juffrouw
    Zuid-Limburg
    Ik heb Pampers en Kruidvat luiers en ben over beide erg tevreden. Moest er een kiezen en ik heb op de Pampers gestemd omdat ze toch nét iets beter de borstvoedingspoep aankunnen. Dit wil echter niet zeggen dat de Kruidvatluiers minder zijn hoor.

Deel Deze Pagina