Zwanger!!!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door lovieyou, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Heb net ontdekt dat ik zwanger ben.. Ik voelde het gewoon en heb een testje gedaan met avond urine (2v5euro kruidvat) en die sloeg binnen de 5 minuten licht positief aan maar duidelijk aanwezig! Morgen ochtend doe ik nog een testje voor de zekerheid.

Ik heb wel echt het gevoel van, en nu? eerst huisarts of verloskundige bellen? wanneer aanmelden voor moedersvoormoeders? wat moet ik nu allemaal gaan regelen?

Spannend allemaal! :D

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Van harte gefeliciteerd met je positieve test!
    Je kunt rustig aan doen hoor met alles bellen.
    Eerst even genieten van dit moment :)

3. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Huisarts hoeft niet meer. Je kunt gewoon een verloskundige kiezen bij jou in de buurt en die helpen je verder.
    MvM kun je even op hun site kijken en bellen. Je hoeft geloof ik pas vanaf een week op 5/6 te beginnen.

4. lovieyou

Bedankt :D! zie dat jij ook zwanger bent! leuk zeg.. ook nog gefeliciteerd al is het wat laat.

ow dat wist ik dus niet, fijn dat dat niet via de huisarts hoeft! ik wil mezelf ook graag aanmelden voor moeders voor moeders.. Dan bel ik volgende week de verloskundige. Bedankt voor je berichtje!

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    van harte gefeliciteerd

6. OnsSproetje

3 apr 2012
    17
    0
    0
    Ik werk met mensen met een verstandelijke handicap
    Den Haag
    Gefeliciteerd, het is misschien wel handig om je huisarts te bellen als je medicijnen gebruikt.

7. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd meid.

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd :D

9. Viktoriya

Viktoriya Actief lid

21 aug 2011
    364
    134
    43
    Vrouw
    Horeca
    Beek en Donk
    gefeliciteerd hihi

10. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Gefeliciteerd , ik vond het ook erg spannend allemaal toen ik erachter kwam dat ik zwanger was.

11. lovieyou

hihi dankjewel meide, voor jullie felicitaties en info. Vanaf wanneer vertelde jullie aan de buitenwereld dat je zwanger bent/was?

12. lovieyou

en jullie ook allemaal van harte gefeliciteeeerd! :D geniet ervan!

13. purple88

purple88 Actief lid

5 apr 2012
    451
    0
    16
    #13 purple88, 6 apr 2012
    Laatst bewerkt: 6 apr 2012
    Hallo, ik ben hier nieuw en ik heb net een test gedaan.. hij was positief!! :Dde bevruchting heeft in de 2e ronde plaats gevonden. en volgens mijn test ben ik nu ongeveer 2 weken zwanger!

14. Julie Ann

Julie Ann Lid

24 feb 2012
    43
    0
    0
    pedicure
    Overijssel
    He Lovieyou!

Wat gaaf dat je zwanger bent! Van harte gefeliciteerd! Wij hebben vanmorgen positief getest! Ik heb vorig weekend een rare nachtmerrie gehad en vanaf dinsdag was ik misselijk met vlagen en ontzettend moe en zere borsten. Deze lijken nu weer iets af te nemen. Gisteren niet ongesteld geworden en vanmorgen positief getest. :)

Heb jij verder nog ergens last van?

Liefs Julie Ann

15. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland

Gefeliciteerd!
    Heb je een cleurblue gedaan? tel er dan twee weken bij op, deze rekend vanaf de bevruchting en voor je zwangerschap tel je vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. dan zou je nu dus 4 weken zwanger zijn. met twee weken is het namelijk wel heel erg vroeg om positief te testen,

16. Julie Ann

Julie Ann Lid

24 feb 2012
    43
    0
    0
    pedicure
    Overijssel
    Hallo Allemaal,

Vraagje! vanmorgen positief getest, is het normaal dat de borsten weer iets minder gespannen aan kunnen voelen? A.s. maandag doen we nog ff een CB test;) Verder wel misselijk met vlagen en moe en duizelig bij het te snel opstaan.

We voelen ons allebei lekker onzeker! Terwijl de streep heel duidelijk was. Is dit normaal?

Liefs Julie Ann

17. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Gefeliciteerd meid! :D

18. lovieyou

Hee Julie Ann,

Wauw wat leuk zeg! Gefeliciteerd meis!! geniet ervan.. onzekerheid is denk ik wel normaal, maar je hebt een positieve test dus dan zit het goed toch! ben zo blij voor je!! Welke ronde zit je nu in?
    Toevallig zeg.. stuurde je net een berichtje op je profiel.

Ik had best lichte positieve testen en de laatste die ik deed gister was opeens een stuk lichter.. Ik had dus al een vermoeden..
    en vandaag is het bij mij niet zo goed afgelopen.. kreeg opeens buikkrampen en heb best wel wat bloedverlies :( ik baal dus echt enorm. Ik was zo blij toen ik een posi test had.. Maar goed, een troost voor mezelf is, "dan zal het vruchtje wel niet helemaal in orde zijn geweest" maar dan nog :(
    Ik denk dat we even gaan stoppen en onze gedachten ergens anders op gaan zetten.

xx

19. Julie Ann

Julie Ann Lid

24 feb 2012
    43
    0
    0
    pedicure
    Overijssel
    He meid,

Wat vind ik dit erg voor je! Het is inderdaad een kleine troost, maar ik kan me voorstellen dat je verdrietig bent! 't is idd misschien beter om even je zinnen te verzetten en het komt vast allemaal goed!
    Ik denk aan je en we houden wel contact toch?

Bedankt voor je felicitaties! Ik probeer echt te genieten en er kan altijd wat gebeuren maar gedachten daaraan verban ik dan maar weer gauw.

Heel veel sterkte en we spreken elkaar gauw weer! Ik denk aan je!

Liefs Julie Ann

20. Julie Ann

Julie Ann Lid

24 feb 2012
    43
    0
    0
    pedicure
    Overijssel
    Dankjewel! :D

Deel Deze Pagina