Maandag mogen we EINDELIJK de sleutel van ons nieuwe huis in ontvangst nemen. Je weet niet half hoe opgelucht ik ben na dat lange wachten eindelijk aan de babykamer te kunnen beginnen! En dat nog lekker voor de Kerst Nu ben ik druk op zoek naar folders en internetsites waar voorbeelden van babykamers geshowd worden. Hebben jullie leuke links of tips?
Hee Veertje, leuk gefeliciteerd! Er zijn allerlei verschillende sites op onderstaande link zijn er een paar verzameld http://www.masterlinks.nl/newindex.html ... rr1.html&2 Moeten jullie veel doen aan t nieuwe huis? liefs Sarina
Wij hebben uit de tijdschriften van "ariadne at Home" heel leuke tips gehaald. Maar goed, dit is onze smaak en niet iedereen vind het mooi. Iedereen had al dat limegroen en azuurblauw, wij wilde iets heel anders. Ook de babykamers van Room seven vind ik super mooi. Is wel allemaal super duur, maar je haalt er wel leuke ideeen vandaan. Suc6 in jullie nieuwe huisje!
Hé Sarina! Bedankt voor die links! We hebben momenteel alles bij mij moeder op mogen slaan dus zodra we in huis klaar zijn dan kunnen we lekker snel met inrichten beginnen. Eigenlijk moet vooral het standaardgedoe gebeuren. Behangetje, verfje, vloertje. Maar ja, dat zal ook wel een paar dagen in beslag nemen. Zo onderhand ben ik zo vaak verhuisd dat ik voor mijzelf wel weet wat ik wel en niet in mijn huis qua stijl hebben wil, hahaha...Maar een babykamer is nieuw Als we verhuisd zijn ben je van harte welkom om te komen kijken! Zou ik erg leuk vinden! Groetjes thuis en aan je mams!
De groeten zijn gedaan, en doen we zeer zeker lijkt me hartstikke leuk, ben natuurlijk reuzebenieuwd, maar spreek je snel even op msn, anders wordt dit zo een prive topic, en wordt ik vast door een van mijn medemoderators (en terecht) op de vingers getikt.