straks naar de vk voor controle

Discussion in 'Zwangerschap' started by esther1972, Sep 26, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. esther1972

Sep 25, 2006
    29
    0
    0
    huisvrouw/moeder
    Sliedrecht
    Hoi hoi,

Zit nu even heerlijk te relaxen achter de pc. Luca ligt lekker even te slapen, en Lorenzo heeft z'n bammetjes net achter z'n kiezen.

Straks om 13.45 weer naar de vk voor controle. Toch wel benieuwd hoe het nu is hoor.
    Vorige keer bleek dat m'n baarmoedermond al helemaal onderin zit, en ik het wat rustiger aan moest gaan doen om de boel goed dicht te houden.

En ik ben ook benieuwd naar m'n gewicht. Al met al ben ik nog niets aangekomen, eerst namelijk wat afgevallen, toen aangekomen, nu dus nog niets erbij.

Trouwens wel een leuk iets, de vk-praktijk hier is de enige in Nederland die gerund wordt door enkel twee mannen! Heeft pas nog een heel stuk over in de Ouders van Nu gestaan.

Maar goed, ik ga nu even m'n zelfgemaakte kaasbrood in de oven smijten, want anders heeft moeders niets lekkers te eten vanmiddag.

Tot later!

2. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    In Alkmaar is er ook n vk praktijk dat gerund wordt door 2 mannen en helemaal geen vrouwen.

3. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    veel plezier trouwens en eetsmakelijk!

4. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    @minni

Ja dat zijn mijn mannen ;) Tom en Bert en Minke (vrouw) ;) die is er bijgekomen , omdat de praktijk te groot werdt

Tom en Bert zijn supers heb bij ze gelopen met Dave en Ameé en met Caitlin ben ik naar ze terug gegaan

Ben heel tervree over mijn mannen zoals ik ze noem

en Tom en Bert lopen al heel wat jaartjes mee hoor dus wat jij schrijf esther1972 de enige in nederland dat is niet waar :)

5. esther1972

Sep 25, 2006
    29
    0
    0
    huisvrouw/moeder
    Sliedrecht
    Sorry, dan ben ik verkeerd voorgelicht.
    Stond toch echt zo in de OvN.

Maar goed, niet dat het wat uitmaakt hoor.

Ik ben allang blij met twee van die geweldige verloskundigen.

Share This Page