Het grafje van Jesse is eindelijk klaar. We zijn er zo trots op dat ons mooie mannetje nu zo'n mooi plekje heeft gekregen. Iedereen kan en mag het nu bewonderen.
Het is heel verdrietig dat jullie een grafje hebben moeten (laten) maken, maar het is een ontzettend mooi grafje geworden. Krijg weer kippenvel van de site van Jesse .... is ook zo mooi gedaan, vol emotie! X
wat een mooi grafje. zoals I S zegt, het is vreselijk dat jullie een grafje hebben moeten maken, maar het is wel heel mooi. mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen wat er voor gedichtje op staat?
ik heb net even jesse* zijn site bekeken, wat een ontroerend verhaal. zat met tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel te lezen. wat moet het verschrikkelijk moeilijk zijn en zo onwerkelijk. het is inderdaad een prachtig mannetje. heel veel sterkte met dit zware verlies.
Lieve Melanie en Hajo, ik heb net met tranen in mijn ogen jullie verhaal zitten lezen.... zo ontroerend! Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen met het verwerken van dit grote verlies. Het grafje is heel mooi geworden! Hopelijk is het voor jullie een mooie plaats waar je steeds even dichtbij Jesse kunt zijn!
het grafje is erg mooi geworden meis ik ga het verhaal nu niet lezen dat komt nog wel maar ik wens jullie wel onwijs veel sterkte kracht en liefde toe
Waarom moet zo'n mooi mannetje als Jesse dit toch overkomen... Ik wil helemaal niet naar zijn grafje kijken. Maar meis, zijn grafje is echt het aller allermooiste wat hij zich nog kon wensen. Maar ik weer zeker, dat alleen zijn lijfje in zijn mooie wiegenkistje ligt, en zijn ziel voor altijd bij jullie is. Ik heb met heel veel begrip, tranen en verbijstering zijn vlindersite gelezen. Wat moeten jullie ontzettend sterk zijn. Liefs, Romy
Heel mooi.. Heb net met flinke tranen jullie verhaal gelezen. Wat een mooie man! Heel erg gecondoleerd en veel sterkte!
Wat een ontzettend heftig verhaal. Ik heb met tranen in mijn ogen de prachtige site van Jesse* gelezen. Hij heeft ook een heel mooi grafje. Maar wat oneerlijk, er horen helemaal geen kindergrafjes te zijn. Heel erg veel sterkte.