Lieve Ties* Vlindersite (waar we een hele site aan jou hadden besteed) sluit zijn deuren. Ook op zwangerschapspagina is jouw hoofdstuk gesloten (ene kant kan ik me voorstellen dat er anders teveel onderwerpen open staan, maar als ouder van een overleden kindje zijnde kwam het nogal koud op mijn dak, denk dat veel ouders dit zullen hebben). Toch wil ik laten weten: ze kunnen alle websites stop zetten alle onderwerpen op slot zetten, maar in mijn hart zal je altijd blijven bestaan. Ondertussen heb je een klein zusje Marley gekregen en zijn we weer bezig voor een broertje of zusje. Het is nu 1.5 jaar geleden dat ik je in mijn armen mocht sluiten en je dicht tegen me aan mocht houden. Je oogjes gesloten en je hartje die stil stond. Zo hoort het niet te gaan. Hele dikke knuf.
Het gevoel ken ik. Laatst keek ik bij mijn onderwerp en die was ook op slot. Het voelde voor mij ook erg naar. Want voor mij is het niet over en uit. Mijn zoontje zit nog altijd heel diep in mijn hart en zoiets kun je nooit afsluiten.
hey meiden, ik zit niet in dezelfde situatie als jullie (waar ik mezelf heel gelukkig voor prijs) maar ik snap jullie verdriet hierover. zo lijkt het alsof we jullie en jullie kindjes vergeten zijn. uit het hoofd, uit het hart hoor je wel is. voor vreemde is dit mss wel zo... maar als ouder, familie of vriend zijnde zal dit zeker niet zo zijn~! alle mensen rondom jullie hebben jullie kindje diep in hun hart gesloten en ook zij zullen hem of haar nooit vergeten! idd wel jammer van de vlindersite dat die ook gewoon stopgezet worden... heb je niet de kans om de site op een cdtje op te slaan ofzo??
dat ik me heel goed voorstellen dat het zo voelt..ik ben zelf ook een dochter verloren..en heb ook een site voor haar op vlindersite. maar voor zover ik weet stopt vlindersite niet hoor.. als je je site voor je kindje 1 jaar hebt krijg je een email dat hij in een `normaal`patroon komt te vervallen als je dus niet gaat betalen voor de site. pas dat kan je hem houden zoals je hem nu hebt gemaakt. als je er niet voor gaat/wilt betalen vallen er alleen enkele extra functies uit, maar je behoud je site gewoon..ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Het ging mij niet echt om vlindersite alleen. Misschien is het iets om de toppics mbt overleden kindjes (maakt niet uit van welke leeftijd) deze niet op slot te doen. Ik zal het eens voorleggen bij de mensen van zwangerschapspagina. En anders een handtekeningen actie haha. Ben erg blij dat ik niet de enige ben met dit gevoel.
Lieve meid..De topics gaan automatisch op slot wanneer er een maand niet in is gereageerd. Wij snappen zeer goed dat dit rot overkomt, maar dit is niet apart in te stellen. Ik zet met alle liefde het topic van jouw Ties* weer open. (ga ik ook gelijk doen)
Hier ook een vlinder mama die ook heel verdrietig was toen ze niet meer kon posten op het plekje op ZP van jurre. Ongelooflijk dat ook dat je wordt afgenomen. De uitgerekende datum moest nog langs komen en ik wilde zo graag een stukje voor hem schrijven. Of toen zijn as thuis kwam,en zo zijn er vast nog heel veel herkenbare momenten waarop je die behoefte hebt. Ik heb toen al naar ZP gemaild.... maar nooit reactie gekregen. Wil je de mail ook namens mij sturen? Ik sta er volledig achter namelijk!!