Hoi,ik zou aankomende zaterdag mijn nod hebben,maaaar vannochtend opweg naar C1000 voelde ik iets nats en ja hoor na ff bij de toiletten van de Hema gecheckt te hebben zag ik daar de (heb het meteen ff goedgemaakt met een lekkere reep chocola ) Maar echt blij ben ik niet,cyclus was dus dit keer 26 dagen,en het is ook al eens 30 geweest,over het algemeen is het wel 27 of 29 hoor maar ik begin me best zorgen te maken(gezien mijn hersteloperatie) Wat denken jullie,zal ik er eens een bezoekje(en evt.onderzoek)aan wagen bij de Gyn.?
Nou Girl een verschil van 'slechts' 4 dagen vind ik persoonlijk nog niet onregelmatig. Ik varieerde van 28 tot 53 dagen. Maar wat onregelmatig is is ook erg persoonlijk. Als je heel erg constant bent kan ik me voorstellen dat een verschil van 4 dagen wel degelijk ervaren wordt als onregelmatig. Als je je niet zeker voelt is een gesprek met een gyn altijd een goed idee, want van onzekerheid wordt je niet zwanger. Heel veel succes er mee.
Ik sluit me volledig aan bij Loekie. Ik vind het ook niet echt een onregelmatige cyclus, maar in mijn geval zou dat het wel zijn omdat ik altijd stipt op dag 28 ongi word. Ik zou als je je er beter bij voelt gewoon even bellen met HA of gyn.
Hoi Meis, je hebt een regelmatige cyclus. Mijn cyclus schommelde tussen de 29 en 34 en de HA vond het keurig!!
bedankt dames voor de antwoorden...hier heb ik iets aan,en ik weet nu dat ik me dus totaal(nog)geen zorgen hoef te maken. Ik lees dus wel veel over "ontpillen" hier op dit forum,moet je na het verwijderen van een Mirena dan ook "ontspiralen"?
volgens mij niet hoor, mijne ging er eind februari 2005 uit en in april was ik zwanger... ! helaas eindigde dit in een miskraam, maar toch erg snel zwanger na 10 jaar spiraal ! Ing
Volgens mij moet je van iedere anticonceptie ontgiften. Bij de ene vrouw duurt dat langer dan de ander. Ontpillen wil niet zeggen dat je niet zwanger kan worden, maar je cyclus en je hormoonhuishouding zijn nog niet op orde en kunnen het moeilijkk maken om zwanger te worden.