Meis heel veel suc6 morgen! En gewoon eisen dat ze iets gaan doen ipv telkens terug sturen met je moet nog ff wachten!
Ja als het nog steeds stijgt is er duidelijk iets mis....dan kunnen ze niet anders lijkt mij.... Maar hoop natuurlijk dat het niet nodig is...
Duim heel hard dat alles nu EINDELIJK de goede kant op gaat en dat je geen gekkere nasleep krijgt dan je nu al hebt!!!
Ja gekker moet t niet worden.........we zien wel morgen...... Ook zo irritant dat je daar van iemand anders vertelt krijgt wat je waarde nu is.....ik hoor dat liever aan de telefoon.....dan is het minder confronterend
Jaah dat kan ik me wel voorstellen..... Telefoon is minder persoonlijk... Zal hard voor je duimen dat je hcg verminderd is!
mss heb je de ene keer wat meer geconcentreerde urine dan de andere keer? met een supergevoelige test heb je natuurlijk wel snel een duidelijke streep. denk dat het ook weinig uitmaakt of je HCG 500 is of 1000 hoever de streep nog verkleurt. succes morgen meissie! denk aan je!!
Ja da is ook waar....de test gister was gewoon lichter! N die van vandaag was geconcentreerder de urine.... Kijk het kan nog gewoon dat het gezakt is want in hoeverre zie je dat al op de test.... Had ook beter gewoon de kruidvat kunnen doen...l.maar ja morgen weten we het.
hoi meid, hoe zeer ik het ook begrijp.. je maakt jezelf gek met die testen. je hcg was vorig week dik 1200, als het nu heel goed gezakt is naar bijvoorbeeld 200, dan is het nog steeds logisch dat je een knaller van een test hebt. Het enige wat jou zekerheid biedt is een bloedtest. En dat je je nu zwaar ongi voelt en flink bloedt, duidt er echt wel op dat je hcg flink gedaalt is. Natuurlijk is dit helemaal niet zeker en ik wens je dus ook superveel sterkte om dit zenuwslopende gedoe door te komen! Het afwachtende beleid, met ondertussen controle uiteraard, is echt niet slecht hoor. Want ingrijpen in je bm en omstreken, kan zomaar het risico op allerlei vervelende gevolgen hebben. (bijvoorbeeld verklevingen met onvruchtbaarheid/miskramen als gevolg) Als het moet dan moet het, maar voorzichtigheid hiermee is zeker wel geboden. Sterkte morgen!!
Weet je je hebt helemaal gelijk en ik weet het ook....maar ja soms doe je stomme dingen. Idd als het al,gezakt is zie je dat niet gelijk op een test en dat is ook zo logisch. Nou ja een hoop bloedverlies is het niet hè....maar heb wel de indruk dat mijn lijf iets aan het doen is.... Dus we zien het morgen wel.....kan ook wel een hoop gaan eisen maar als ze niks willen doem houdt het op. Hetnis gewoon meer een reactie van mij op dit alles.....wil gewoon klaar zijn. Maar allereerst eens morgen afwachten want wie weet! Dank je voor je altijd oppeppende en realistische reacties die doen me goed...
Nou ja een hoop bloedverlies is het niet hè....maar heb wel de indruk dat mijn lijf iets aan het doen is.... Dus we zien het morgen wel.....kan ook wel een hoop gaan eisen maar als ze niks willen doem houdt het op. Hetnis gewoon meer een reactie van mij op dit alles.....wil gewoon klaar zijn. Zo begrijpelijk dat je wil dat alles achter de rug is. Hopelijk krijg je goed nieuws morgen, dat is heel goed mogelijk. En anders zullen ze het heus niet tot sint juttemis aan gaan kijken hoor. Hou je taai! En you're welcome
Idd ooit zal er een einde komen........zal gewoon moeten wachten wat mijn lichaam doet en vertrouwen hebben daarin....