Urine

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tinkerbel, 27 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ik heb even een :oops: vraagje....
    Ik heb sinds gisteren dat mijn urine een beetje sterk ruikt, niet zuur ofzo maar gewoon sterk van geur.
    Nou was ik net aan het zoeken op het net en daar hadden ze het over een blaasontsteking eventueel, maar ik heb geen verdere klachten die daar bij horen dus dat kan het niet zijn. Ik probeer veel te drinken maar.
    Heeft iemand enig idee of het iets met een zwangerschap zou kunnen hebben te maken?

Bedankt vast,
    Tinkerbel.

2. Baukje81

Baukje81 Lid

29 dec 2006
    63
    0
    0
    Noord-Nederland
    Hé Tinkerbel,
    Zelf heb ik het ook geregeld hoor, dus ik denk dat het niet persé een zwangerschap hoeft te zijn. Ik ben tenslotte ook niet zwanger. Ik heb ook geen klachten, dus een blaasontsteking heb ik ook niet.
    Wat het wel is, geen idee, ik maak me er niet zo druk om. Misschien moet jij je ook niet te druk maken om dat soort kleine dingetjes, het maakt je alleen maar onzeker. Het is maar een tip ;) .

Baukje.

3. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Toen ik zwanger was was mijn urine minder helder dan anders alsof er lichte witte vlokjes inzitten. Van de geur heb ik niets gemerkt. Binnenkort kan je testen toch? ;)

4. Als ie ook donkerder is, kan het zijn dat je niet genoeg drinkt, anders zou ik het niet weten.

5. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Het kan ook te maken hebben met iets wat je hebt gegeten of gedronken. Zo kan je urine bv erg sterk ruiken als je asperges gegeten hebt.

6. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Okay bedankt allemaal.
    Wat kun je, je toch soms om stomme dingen druk maken hé :)
    Nou ik ben nu ik elk geval opgelucht dat iedereen dit wel eens heeft.

Groetjes Tinkerbel ;)

7. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Als je je urine telang ophoud gaat het ook ruiken.

Deel Deze Pagina