Hoi meiden, hele nacht flinke voorweeën gehad om de 5-7 minuten en dan van 30-40 seconden. Daarvoor s avonds geknuffeld met manlief, dus waarschijnlijk heeft knuffelen goed gewerkt Verloskundige kwam hier net, alles hoorde goed. Af en toe nog een harde buik. Toen ik naar de wc ging ineens taai stuk slijm met bloed, VK gebeld, waarschijnlijk de slijmprop, maar voel nu helemaal ineens geen centje pijn meer! Wat denken jullie, zou het de slijmprop zijn geweest of wat bloedverlies na seks? VK kan ik vanavond pas weer bellen en vind dit geen spoed om te vragen..
Klinkt als de slijmprop inderdaad. Zolang het niet veel bloedverlies is zal ik mij heen zorgen maken.. als je 't niet vertrouwd altijd bellen natuurlijk
Je kunt je slijmprop ook "gewoon" verliezen. Nu helemaal geen weeen meer? Voel.je je uk nog wel? Als je je zorgen maakt altijd bellen he!
Afgelopen zaterdag ook na seks, loop al zolang overtijd dus was proberen waard haha , als reactie daarop 4 uur lang harde buiken en voorweeën wat daarna wegtrok. Vannacht idem dito, maar wel veel langer dus en krachtige voor weeën, maar nu niks geen pijn of weeen meer inderdaad. Vorige keer bij dochter verloor ik ook s middags bloed en s nachts braken de vliezen, hopelijk nu net zo.. Maar nu niks geen weeën meer inderdaad. Zou ik gewoon heel sterk hebben gereageerd op de seks? (Sorry, klinkt wat raar, maar oké ) Voel kleine uk heel goed!
Ik snap je haha, wij hebben het ook ff gedaan toen hoor haha. Hier begon het toen ook te rommelen. Daarna nog een bubbelbad ingegaan en toen ging het los misschien is dat het Thumbs up dat het doorzet!