Eindelijk in de 23e maand, heb ik vanmiddag getest en een dikke vette blauwe streep gelijk!! ik was helemaal onvoorbereid en ben nog steeds stomverbaasd, ik zit hier met de test voor me aldoor te chekken hihi. Nu kan ik de operatie afzeggen, waar ik zo tegen op keek, joepie!!!! ik moet wel gelijk een afspraak maken van mijn arts voor een vroege echo om te kijken of alles wel ok is, nou daar zeg ik geen nee tegen!! ps. voor de dames die nog in de race zitten en tegen hun NOD aanhangen, mijn symptomen waren, veel waterige afscheiding, net als rond mn eisprong zeg maar en GEEN pukkels en een rare smaak in mijn mond, dat had ik van de 4de trouwens ook. Succes!! Ik duim nog steeds voor jullie allemaal dat jullie je ook zo mogen voelen binnenkort!
ja echt een hele vruchtbare maand hier op dit forum, zo te zien, ik hoop dta ik net zulke leuke reacties krijg van mijn omgeving, aangezien ik bij de 4de al niet meer gefeliciteerd werd, omdat het "wel een ongelukje zal zijn zoveel".....
Meissie!!! Wat geweldig!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteeeeeeeerd!!!!!! Nou, ik ben echt hartstikke blij voor je meid!! Echt SUPER! Liefs, Anouk.
Dankjewel allemaal!!! Ik kan het verder nog niete cht vertellen dus het is fin hier al veel positieve reacties te krijgen, enne ladies, opgepast juni is VEEEEERY vruchtbaar!!! hihihi