teststreep word minder, komt dat....?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ssaarr, 15 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    De test van 13/5 is in mijn ogen donkerder als die van de 14e.
    Heeft dat de maken met dat de controle streep ook donkerder is?
    Dat die test gewoon donkerder is..

Ik ben nu 4.5 weken zwanger.. Bah ben zo bang voor een miskraam 😔. Ik had al een berichtje gepost maar hoop toch dat deze vraag beantwoord kan worden

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    In het begin schommelt het HCG nogal eens en maakt het ook uit of je bijv net veel hebt gedronken. Dan wil een teststreepje nog wel eens lichter uit vallen, maar ik geloof niet dat ik me zorgen zou maken met dit soort testen hoor :D Die zijn echt overduidelijk.

3. Prinsesje14

Prinsesje14 Niet meer actief

Je HCG schommelt op het begin.
    Test niet iedere dag maar om de 2 dagen als je graag meerdere testen wil doen. (Dan heeft je hcg tijd om om te bouwen) maar je heb een prachtige test! Geniet van je zwangerschap.

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

dit zijn echt allebei knallers en meer als knaller bestaat er niet.
    Pas op dat je niet te lang door test, dan wordt de test op een gegeven moment weer lichter omdat je HCG te hoog word.

Ik zou lekker genieten. zoals ook in je andere topic word aangegeven.

5. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Ik heb na die test van de 14e niet meer getest.. Durf het niet meer.. Ze zijn allebei met ochtend urine gedaan. Naar de test van de 13e heeft ook een donkerder controlestreepje.. Kan het daar ook aan liggen? Dat de test gewoon donkerder uit valt?

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

jazeker kan dat daar aan liggen, net iets minder kleurstof op het stripje.
    Ik snap de angst die heeft iedere vrouw, vooral als je het al hebt meegemaakt. Maar juist die angst is stress en stress is slecht.

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Je test is niet lichter.
    Je miet het echt proberen los te laten.
    Ook al zou het mis gaan,dit kun je toch niet tegenhouden!

Je testen kunnen ietsjes lichter worden na mate de zwangerschap vordert...probeer te genieten!

8. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ze zien er allebei super uit hoor! De controle streep is idd ook een beetje lichter, net even een ander test, geen reden voor zorgen. Spannend zijn die eerste weken he

9. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Oh meid, het is ook allemaal zo spannend he! Ik vind beide testen er prima uitzien hoor. Bij die van de 14e is ook de controlestreep lichter. En de pech is nu: als je weer test is de kans dat de tester nog lichter wordt omdat je HCG te hoog wordt. Dus niet meer testen en probeer te genieten.

Je hebt prachtige testen, geen rood bloedverlies (beetje bloedverlies hoeft ook nog niets te betekenen, he) of hevige krampen... Alle lichten staan op zwanger.

Ik weet dat het heel moeilijk is, hoor ;)

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik zie geen verschil. Zijn hele mooie testen meid! Gefeliciteerd.

11. moontje1977

moontje1977 Actief lid

3 aug 2013
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat zijn mooie testen hoor,net als de rest zeg ga genieten van je zwangerschap!!!:D

12. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Helemaal eens met de anderen! Beide prachtig donker, zo'n miniem verschil kan gewoon een verschil in concentratie in je urine zijn.

13. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Dikke vette strepen mooi hoor gefeliciteerd!
    Proberen te gaan genieten hoor.

14. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Zien er goed uit hoor!
    Mijn testen zijn net ietsje lichter en ik ben verder zwanger dan jij dus geen zorgen maken!

15. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Nee hoor de test ziet er niet minder uit. Vooral niet elke dag gaan testen, en in je achterhoofd houden dat hcg in het begin schommelt. Dit ziet er prima uit, gefeliciteerd!

16. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    nee hoor de test is echt niet minder je heb mooie positieve testjes gewoon gaan genieten en niet meer testen maakt je zelf gewoon onzeker van

17. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ik vind je test ook niet lichter.. Hij is ook net zo donker als de controle streep dus geniet van je zwangerschap! Gefeliciteerd :D

Deel Deze Pagina