De test van 13/5 is in mijn ogen donkerder als die van de 14e. Heeft dat de maken met dat de controle streep ook donkerder is? Dat die test gewoon donkerder is.. Ik ben nu 4.5 weken zwanger.. Bah ben zo bang voor een miskraam 😔. Ik had al een berichtje gepost maar hoop toch dat deze vraag beantwoord kan worden
In het begin schommelt het HCG nogal eens en maakt het ook uit of je bijv net veel hebt gedronken. Dan wil een teststreepje nog wel eens lichter uit vallen, maar ik geloof niet dat ik me zorgen zou maken met dit soort testen hoor Die zijn echt overduidelijk.
Je HCG schommelt op het begin. Test niet iedere dag maar om de 2 dagen als je graag meerdere testen wil doen. (Dan heeft je hcg tijd om om te bouwen) maar je heb een prachtige test! Geniet van je zwangerschap.
dit zijn echt allebei knallers en meer als knaller bestaat er niet. Pas op dat je niet te lang door test, dan wordt de test op een gegeven moment weer lichter omdat je HCG te hoog word. Ik zou lekker genieten. zoals ook in je andere topic word aangegeven.
Ik heb na die test van de 14e niet meer getest.. Durf het niet meer.. Ze zijn allebei met ochtend urine gedaan. Naar de test van de 13e heeft ook een donkerder controlestreepje.. Kan het daar ook aan liggen? Dat de test gewoon donkerder uit valt?
jazeker kan dat daar aan liggen, net iets minder kleurstof op het stripje. Ik snap de angst die heeft iedere vrouw, vooral als je het al hebt meegemaakt. Maar juist die angst is stress en stress is slecht.
Je test is niet lichter. Je miet het echt proberen los te laten. Ook al zou het mis gaan,dit kun je toch niet tegenhouden! Je testen kunnen ietsjes lichter worden na mate de zwangerschap vordert...probeer te genieten!
Ze zien er allebei super uit hoor! De controle streep is idd ook een beetje lichter, net even een ander test, geen reden voor zorgen. Spannend zijn die eerste weken he
Oh meid, het is ook allemaal zo spannend he! Ik vind beide testen er prima uitzien hoor. Bij die van de 14e is ook de controlestreep lichter. En de pech is nu: als je weer test is de kans dat de tester nog lichter wordt omdat je HCG te hoog wordt. Dus niet meer testen en probeer te genieten. Je hebt prachtige testen, geen rood bloedverlies (beetje bloedverlies hoeft ook nog niets te betekenen, he) of hevige krampen... Alle lichten staan op zwanger. Ik weet dat het heel moeilijk is, hoor
Helemaal eens met de anderen! Beide prachtig donker, zo'n miniem verschil kan gewoon een verschil in concentratie in je urine zijn.
Zien er goed uit hoor! Mijn testen zijn net ietsje lichter en ik ben verder zwanger dan jij dus geen zorgen maken!
Nee hoor de test ziet er niet minder uit. Vooral niet elke dag gaan testen, en in je achterhoofd houden dat hcg in het begin schommelt. Dit ziet er prima uit, gefeliciteerd!
nee hoor de test is echt niet minder je heb mooie positieve testjes gewoon gaan genieten en niet meer testen maakt je zelf gewoon onzeker van
Ik vind je test ook niet lichter.. Hij is ook net zo donker als de controle streep dus geniet van je zwangerschap! Gefeliciteerd