Ook nieuw..

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Saffira29, 24 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Hallo allemaal,

Ik ben 29 en moeder van een dochter van 9 jaar.
    (ze was een verrassing maar ontzettend welkom)

Mijn huidige vriend en ik willen graag ook samen nog een kindje..
    Sinds 4 maanden niet meer aan de pil. eerste cyclus was 40 dagen daarna 29 dagen. Heel netjes dus.

Sinds een paar dagen voel ik me anders.. (kan natuurlijk ook een griepje zijn) vandaar dat ik ben gaan googlen en kwam toen hier terecht.
    Leuk om ervaringen van anderen te lezen.. En je eigen ervaringen te delen natuurlijk!

Groetjes en succes allemaal.

2. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Wat spannend. Welkom hier!

3. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Hoi!

Mag ik jou gelijk iets vragen..?

Voor mij is het al enige tijd geleden, maar heb jij je eerste zwangerschap anders ervaren dan nu je 2e?

Symptomen en dergelijke..?

Ik ben er altijd van overtuigd geweest dat als ik nog eens zwanger zou zijn het met precies dezelfde symptomen zou zijn.
    Waarom ik dat denk, gewoon een gevoel..

Nog eventjes voor jou, spannend! ;) succes met de laatste loodjes!

4. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Welkom! Spannend hoor :D

Ben zelf geen ervaringsdeskundige met meerdere zwangerschappen maar het wel een beetje hetzelfde. Ben er van overtuigd dat deze een beetje dezelfde lijn zal krijgen als de eerste. Hoop alleen dat ik sommige dingen beter kan relativeren waardoor het wat makkelijker wordt.
    Had overigens wel weer dat ik zeker wist dat ik zwanger was.

Maarre...veel leesplezier hier!

5. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Sorry, je post gemist :p.

Deze 3e (helaas :( ), is wel heel anders dan de eerste. Qua symptomen zeer zeker, ze zeggen weleens dat het aan het geslacht kan liggen. Ik ben het daar wel mee eens, want voelde me in het begin echt compleet anders :p. Maar goed, of dat echt zo is weet ik niet ;).
    Merkte gelijk dat ik zwanger was deze keer, opruimwoede enzo, dat heb ik met de eerste nooit zo erg gehad haha.

Heb je het idee dat je zwanger bent dan?

Ja, ik moet nog heel eventjes gelukkig, vind het zwanger zijn wel leuk op zich, maar zal erg blij zijn als hij in mijn armen ligt.

6. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Linn84, bedankt! Leuk dat je reageert.
    Ik denk dat ook... maar je lichaam kan je ook voor de gek houden natuurlijk.

Ik heb een dochter van 9 (bijna 10) en ik ben 3,5 jaar geleden ook zwanger geweest (5 weken en 5 dagen) toen voelde het begin ook weer precies hetzelfde als mijn eerste zwangerschap.
    Alle 2 de keren heb ik een vleugje bloed tussen mijn afscheiding gehad met de innesteling.. en pijnlijke borsten en daarbij continu een beetje (niet vervelende) kramp in mijn baarmoeder plus obstipatie.

Misschien dat het wel uit maakt of je zwanger bent van een andere man? Lijkt me best logisch.. of toch niet? haha..

Edge, kan gebeuren.. ik had deze berichten ook gemist. Je krijgt er helaas geen melding van als iemand reageert.

Ik dacht dat het misschien raak was maar heb geen innestelingsbloeding gehad en voel me sinds vandaag echt alsof ik ongesteld ga worden.. heb pds en 2 dagen voor mijn menstruatie kan ik dan opeens heel makkelijk, dit heb ik nu ook.

We zien het wel.

Maar ik hoop voor jou idd dat je hem/haar snel in je armen mag houden. Ik vond zwanger zijn erg leuk en was ook een makkelijke zwangerschap maar op een gegeven ben je blij als hij/zij er eindelijk uit mag en gezond is natuurlijk!! ;)

Groetjes!

7. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ja dat is zeker zo, maar komt echt door de MA die ik vorig jaar heb gehad. Heb soms nog steeds angst merk ik. Gelukkig gaat tot nu toe alles goed.
    Overmorgen kun je dus testen zie ik? Spannend!

8. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    En je bent al een heel eind! Dat scheelt toch wel..

Gelukkig gaat het vaker goed, dan fout.

Ik had vandaag ongesteld moeten worden en tot nu toe ben ik het nog niet.. Opgeblazen gevoel en dat heb ik normaal niet als ik ongesteld moet worden. Misschien hou ik het onbewust op en misschien ook niet.. haha

Anders morgen ochtend maar even een testje tegen aan gooien! ;)

Geniet vooral ook van je zwangerschap he!

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Welkom! :)

10. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0