Wie heeft de Kinderen nr. 6 al ontvangen? De mijne zat vandaag in de post, maar het plastic was open en met een plakbandje weer vastgezet. Ik wil graag weten of er een extraatje bij zat, dat dan misschien door iemand er bewust uit is gehaald. Alvast bedankt.
hier ook stickers van fifi het bloemenmeisje. en blaadje met korting van littlelabel. even offtopic, heb op de site van littlelabel gekeken, maar ga toch echt geen 23 euro neertellen voor een simpele pyama waar totaal niks opstaat! vinden jullie het ook zo duur?
het spul van little label vind ik wel erg mooi hoor. Heerlijke kwaliteit. Ik denk dat ik het wel ga bestellen.
kwaliteit van littlelabel weet ik niks van, maar mijn kinderen hebben echt liever een pyama van zeeman waar een piraat of een prinses opstaat!
Mijn dochtertje wil ook alleen maar de pyjama's van Dora en Disney Princess, die van de Zeeman zijn echt geweldig !
little label is inderdaad nogal duur, maar wel van hele goede kwaliteit. Ik had een pakje voor mijn zoontje in maat 56, het bleef echt supermooi.
Oke, de stickers en de bon had ik ook gewoon. Dan had ik vast een nieuwsgierige postbode, die hem eerst even zelf leest! Bedankt voor jullie reacties.