Anderhalf uur is gelukkig zo om. Maarre ik vind 3 dagen zonder partner ook lang hoor, ben al blij als hij na een lange dag thuiskomt. Geniet van je mannetje.
we zijn nog niet bij elkaar geweest sinds we het weten (*piep*). 4 dagen is niets ben wel vaker alleen geweest. sterker nog ben ermee opgegroeit. Vader zat bij de marine, al mijn vrienden bij de defensie. Maar nu is het speciaal
Hmm, of was je man al die tijd gewoon thuis en komt nu ook je vriend thuis .... hmmmm. Moeilijk hoor, nu maar hopen dat ze het beide niet lezen Gekheid, ik ben blij voor je dat je partner er straks weer is. Groetjes van Kiki
nee ik heb ze alle 8 op tijd het huis uit gewerkt. waarom denk je dat ik zo verbaasd was dat hij gisteren niet kwam? hhahahaha Gelukkig kon ik er een nog op tijd bellen . Hij komt 10 min later dus dat scheelt weer weg werktijd... whoehahahaha
dat dacht jij. hahaha nee hoor maak maar een grapje. was grappig hij zei het gisteren ook nog aan de telefoon voor de gein. Dan kan je al die mannen nog ff in huis houden. DAMES ik ben zo monogaam als het maar kan. Ik praat ook maar mee. (o hoe lul ik me hier nou weer uit hahahahaha)
Whahhahahaa, niet meer dus! Mijn vriend zat lang geleden bij de luchtmacht, dus toen was ik hem ook veel kwijt. Nu gelukkig niet meer en is hij gewoon lekker thuis.
Ok ik ben betrapt Een voordeel ze heten allemaal hetzelfde alle 8 kan ik ze ook niet door elkaar halen Is dat niet slim voor een blondje : :