Zijn er hier meiden met een lange onregelmatige cyclus die ovulatietesten gebruiken? Hoe pakken jullie dat aan? Of heeft dat helemaal geen zin? Ik moest van mijn huisarts gaan tempen maar nu lijkt het mij slimmer om die testen erbij te gebruiken omdat je van te voren dan je eitje al ziet aan komen en niet pas op het moment dat hij gesprongen is. Of is het bij tempen ook zo dat je temperatuur langzaam omhoog gaat zodra je eitje komt dat je het via die weg ook optijd kan zien? Heeft iemand ervaringen met de ovulatietesten van de site? Bedankt alvast.
hoi hoi . ik hb ook al 3 rare cyclussen gehad. ik ben begonnen met ovulatie testen op dag 14 (dipsticks) lekker goedkoop. maar toen ik dacht dat ie goed was (positie) heb ik die van clear bleu gedaan..dan krijg je een smil. ik ben daarbij ook gaan tempen en heb idd mijn eisprong op dag 21 gehad. dus nu zou ik een cyclus hebben van ongeveer 34 dagen... echt beter. veel succes meid
Ik ben ook wel benieuwd! Ik wil volgende ronde (hoop ik niet nodig te hebben ) ook ovutesten gaan gebruiken. Ik weet nu ongeveer wanneer mijn eitje komt door het temperaturen.
Gaat jou temperatuur langzaam omhoog of stijgt hij ineens met een halve graad? Dit word mijn eerste cyclus tempen dus heb geen idee verder.
Oke! denk jij dat het zin heeft om met ovulatietesten aan de gang te gaan met zo'n rot cyclus als de mijne? Zal ik het gokken of maar even deze cyclus afwachten om te kijken of er wel een eitje is?
je zal heel lang moeten test voor je dan een positieve test hebt, Zeker aangezien je nog erg onregelmatig bent. Als je het geld er voor over hebt kan je het doen natuurlijk.