Jullie Jongentje/meisje echo's?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door djezelf, 21 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    He meiden,

ik heb maandag een echo gehad en kon het niet echt zien wat het geslacht was.
    Toen de vk echt specifiek ging kijken deed frutsel de beentjes over elkaar en gaf niets meer prijs.
    Nu is mijn vraag dus:

Willen jullie je echo foto's hier plaatsen dna kan ik kijken op welke het leek.. :)
    (erg he, kan gewoon niet wachten.)
    En op deze manier worden we allemaal wat geschoold in het intrepeteren van echo's toch ;)

Hoop op een boel reacties!!!

Groetjes Djezelf

2. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Hier die van ons:

3. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Hier Ruben met 14 weken:

4. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    In mijn album staat de echo foto van ons zoontje, 99% meisje werd er gezegd (t is toch echt een jongetje :)):

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Dit is als het goed is een meisje..:p

6. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    wat een leuke topic dit, maar las dat er bij eentje was gezegt een meisje en toch een jongen er uitgekomen, hoe kan dit?
    bij mij is met 17 weken gezegt meisje. en met 21 weken weer meisjemet 98% maar kan ik daar nu vanuit gaan of moet ik toch me twijfels gaan hebben?

7. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Hemel, ik heb met 17+3 een geslachtsbepaling gehad en t is een meisje maar ik hoor steeds meer verhalen dat het meisje toch een jongetje was. En heb al een berg met schattige roze kleertjes gehad! Misschien niet aardig om te zeggen maar zou toch teleurgesteld zijn als t een jochie zou zijn. Gewoon omdat ik me nu zo heb ingesteld op een meid. weet wel dat je t nooit voor 100% moet vertrouwen maar nu is t voor mij 50/50...

8. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @hupse zo zit ik nu ook pff gelukkig mag ik volgende week dinsdag nog een keer kijken omdat ik dan een echo krijg voor het hartje dan vraag ik het gewoon nog een keer als het wel echt een meid is, en ja als ik het dan 3x het zelfde heb gehoord ga ik er maar vanuit

9. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Ik heb toen bij mijn zoontje ook 3 keer gehoord een meisje.... zelfs 4 keer, maar die eerste keer was niet helemaal zeker...
    Zelfs met 26 weken was het nog een meisje. Terwijl met 26 weken en 4 dagen het ineens een jongetje was :)
    Maarja, dit is een uitzondering denk ik...

Met 3d heb je wel altijd net iets meer 'zekerheid'

10. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik denk dat je een meisje krijgt. bij jochies is het met dat aantal weken al duidelijk te zien maar bij meisjes twijfelen ze heel vaak een kunnen ze meetal niet met ckerheid zeggen dat het een meisje is.

wij hebben de echo met 16 weken gemaakt en het was heel duidelijk een jochie. ik denk dus echt dat je een meisje krijgt :D

11. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    He wat tof al zoveel reacties!

Ik hoorde bij mijn vorige echo (13 weken) dat ze soms zeggen jongentje, maar dat het achteraf een meisje blijkt te zijn omdat er sommige dingen zo gezwollen zijn dat het op een piemel lijkt.

Bij de laatste echo (17 weken) dacht ik witte streepjes te zien, dus ben ik nu aan het kijken wat er op die streepjes lijkt :)

@lennylen; bij onze zoon, kon ze met 15 weken al zien dat het een jongetjes was.
    (overigens dezelfde echo-mevrouw als nu :( )

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    in mijn album echo van ons wondertje.
    volgens iedereen is het een gozertje. ik zie het ook maar op een of andere manier twijfel ik toch :rolleyes:
    zoals iemand hier al zei dat ze meid zouden krijgen en toch een gozer is, tja dit zal maar net bij ons ook gebeuren. als is er weinig kans dat het van jongen naar meisje gaat. grotere kans is van meid naar toch nog een jongen

13. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hey Roozjuh, ik zie ook onmiskenbaar een jongen, en de kans dat ze een jongen fout zien is idd kleiner. waarom twijfel je?

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik denk reden waarom ik twijfel is omdat ik van klein meisje af aan al zo graag een zoontje wil. dus misschien voor mij nog beetje moeilijk te geloven dat mijn 'wens' ook echt uit gaat komen. Ik was al bij 1ste keer meteen zwanger, dat is zowiezo al te mooi om waar te zijn, en dan ook nog zwanger van een jongen, wauw denk je dan :)
    begrijp mij niet verkeerd hoor want ik zou ook super blij zijn met een dochter!
    ik blijf maar steeds denken; waar heb ik dit aan verdient :) to good to be true denk ik vaak. maar zoveel meiden zeggen dat het inderdaad een gozertje is dus misschien begin ik het nou ook zelf te geloven. ik ben misschien te bang om té blij te zijn met onze zoon, en bang dat als het toch een meid is, een soort telleurstelling zal zijn. *geen verkeerde opmerkingen aub want zoals ik al zei, ook met een meid ben ik super gelukkig!*

15. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

helemaal geen verkeerde opmerkingen want ik begrijp je helemaal! ik heb mezelf altijd met een meisje gezien en bij een pretecho is het geslacht zo goed in beeld geweest dat ik (en mijn ouders ook) denk dat het idd ook een meisje is. (mijn vriend wil het niet weten, vandaar geen geslachtsbepalingen en ik het dus niet zeker weet)

kan het ook niet geloven, en ook niet dat ik geen jongen zou willen, maar ik ben ook in 1x zwanger geraakt en kan ook niet geloven dat ik me zo gelukkig mag prijzen.

dus je verhaal komt me nogal bekend voor :D

16. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Hallo dames...

Hier nog even een foto van ons kleintje...

It's a BOY... lijkt me duidelijk!!!

Liefs Nelleke

17. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

whahaha Nelleke, wat een leuke foto!

18. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    :) kun je niet omheen heh... twijfel dan ook absoluut niet :p

Liefs Nelleke

19. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    veel jongensecho's valt me op!
    Ik moet nog een weekje wachten en dan krijgen we de 20weken echo (met 19 weken :D)
    Dus ik hoop dan hier ook mijn foto neer te kunnen zetten.

Deel Deze Pagina