Eindelijk, mijn vrouw is zwanger!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door GailRay, 27 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Lekker blijven praten dan haha!! De rollen zijn bij jullie helemaal omgedraaid dus? Ook last van de misselijkheid dan? *flauw :D

Qua muzieksmaak kan je de beebs beter er nu mee kennis mee laten maken. Hardcore, death metal, klassiek, hip hop.. Je hoort wel vaker dat als ze geboren zijn, ze alleen maar op die muziek ( bij jullie dan death metal :D) te sussen zijn. Hoe gaaf is dat! :p

2. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Gefeliciteerd met jullie twee wondertjes! Een bijzonder verhaal, mooi om dit vanuit een man te lezen.

3. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Nou als het twee meisjes worden ook hoor :p

Gefeliciteerd!!

4. GailRay

GailRay Lid

27 mei 2014
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een hartverwarmende reacties van jullie allemaal!

Het was niet de bedoeling om mensen aan het huilen te maken, ik had wel een beetje rekening mogen houden met de hormonen haha.

Excuses!

Weet je wat het is, als je het verhaal zo leest, dan is het inderdaad heel erg veel en vraag je jezelf af hoe we dat volgehouden hebben. Maar dat gaat geleidelijk, de eerste stap is gezet als je naar de huisarts gaat en daarna gaat het vanzelf, steeds een stapje verder. Ik weet nog dat we tegen elkaar zeiden 'het moet geen klinisch gebeuren worden hoor! dat doen we niet' haha :D

Ik ben inderdaad betrokken bij dit alles, ik heb geen moeite met het tonen van mijn gevoel, huilen daar integen heb ik gedurende de afgelopen 5 jaar 1 keer gedaan. Dat was 2 weken nadat de vijfde terugplaatsing (2e IVF) niet was gelukt en ik raakte mijn trouwring kwijt. Helemaal ontroostbaar kapot. Daar kwam blijkbaar een heleboel tegelijk omhoog.. Gelukkig heb ik em weer gevonden!

Verder heb ik geen last gehad van hormonen hoor hahaha. Gelukkig is mijn vrouw een regelrechte bikkel, klaagt nooit en is maar weinig humeurig geweest. Heel fijn.

Ze krijgt het wel steeds zwaarder nu.

Dank voor alle leuke reacties!

5. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Wat een mooi verhaal en wat leuk om ook eens de 'mannenkant' te horen!
    Ik kan me een heeeel kleeeiiin beetje indenken hoe het is voor jullie, al zijn mijn man en ik niet zo lang als jullie bezig geweest (wel ook een tweeling op komst!).
    Echt zo bijzonder! Ondanks alle twijfels, vergeet ook niet te genieten van dit wonder :)

Gefeliciteerd!

6. Iris balk

Iris balk Actief lid

12 apr 2014
    159
    1
    0
    Wat leuk om een mannen kant te lezen en wat mooi hoe veel je erbij betrokken bent ! Echt top.
    gefeliciteerd met jullie zwangerschap
    niet teveel op google zoeken maar lekker gaan genieten

7. violetta

violetta Niet meer actief

Hartelijk gefeliciteerd. En hoe moeilijk ook is. (Helemaal omdat je het niet voelt). Probeer te genieten!
    Mooi verhaal!

8. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd!! en geniet ervan het is zo voorbij. Ook wij hebben een mooie zoon door dat we de overstap maakte naar geertgen wij hopen dan ook van harte dat ze een door start kunnen maken.

9. Brynn

Brynn Actief lid

15 jun 2012
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd en leuk om eens een 'goed pratende' man op dit forum te lezen! Fijne zwangerschap samen en de onzekerheden; die hou je nog wel even... Je gaat van echo naar echo, pas als jij ze dadelijk voelt heb je er een heel goed beeld bij en wordt je zekerder ( dat was mijn ervaring althans )... Succes vrijdag!

10. Rinskeeeeh

Rinskeeeeh Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.246
    0
    0
    Amersfoort
    Gefeliciteerddddd!!! Geniet samen van de zwangerschap!!!!

11. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Wat leuk zeg, een man op het forum. Ik wou dat mijn man zo open was, maar helaas. Dubbel gefeliciteerd overigens! Mag ik jou ook eens wat vragen? Ik heb soms het gevoel dat ik alleen maar geniet vand de zwangerschap. Als hij mee gaat naar een echo zie ik zijn glinstering in zijn ogen, maar als dat weer voorbij is geeft hij aan: voor mannen begint het pas echt een rol te spelen als de baby geboren is, daarvoor zijn ze alleen maar bezig met praktische zaken. Hoe voelt dat voor jou?

12. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

21 apr 2014
    656
    163
    43
    Wow dubbel gefeliciteerd! Leuk om de andere kant van het verhaal te lezen!

13. Humava

Humava Niet meer actief

Gefeliciteerd! Heftige tijd hebben jullie gehad, maar super dat je vrouw nu eindelijk zwanger is! En dan nog van een tweeling ook! :)

14. Rodaina

Rodaina Bekend lid

9 mrt 2013
    609
    48
    28
    Gefeliciteerd!! Wat een lang intensief traject, het is jullie gegund!!

15. GailRay

GailRay Lid

27 mei 2014
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of ik het juiste vergelijkingsmateriaal ben. Wij zijn al zo lang bezig geweest met de kinderwens. Iedereen om ons heen kreeg kinderen, overal dikke buiken en kinderwagens. Op een bepaald moment voelde ik me een mislukkeling en kreeg een hekel aan kinder verjaardagen en zwangere mensen.

Nu zijn we het eindelijk, ik kan daar heel goed van genieten! Het feit dat jouw man alleen met de praktische dingen bezig lijkt te zijn, komt vanuit het feit dat wij mannen nou eenmaal zo zijn.

Stiekem heb ik alles al uitgepland, waar komt wat, wie gaat waar slapen? Ik heb de hele zolder al leegverkocht op marktplaats. Mijn 'man cave' gaat er aan haha. Maar ik ga me pas volledig overgeven aan kinderkamers en logistiek er om heen na de 20 weken echo. Daar voor, probeer ik zo veel mogelijk van het geheel te genieten.

En je geeft al aan, niet alle mannen zijn open of kunnen gemakkelijk gevoel tonen. Het is iets wat ik van thuis uit meegekregen heb. Heel handig af en toe!

16. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Gefeliciteerd met jullie tweetal! Wat een mooi wonder!
    Ik gok zo maar dat het een jongen en een meisje is; omdat de hartslag verschilt. Het ene geslacht heeft een snellere dan het andere..
    Zou leuk zijn :)

17. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Geweldig zeg!! Gefeliciteerd en geniet ervan! (al heb ik daar mijn twijfels niet over :D)

18. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Hihi, ja dat klopt. Misschien geen goed vergelijkingsmateriaal, maar wel een logische mannenredenering die terugkaatst ;), Ik heb mijn man overigens echt moeten "leren", gevoel uiten. Al doet hij dat nou een hele tijd niet meer. Grappig dat jij ook er beetje bezig bent om alles in te plannen e.d. Geniet er maar van met zijn tweetjes, komt helemaal goed!!

19. Elfenprinses

Elfenprinses Actief lid

27 jan 2014
    248
    1
    16
    Zuid West Brabant
    Gefeliciteerd met jullie tweetal! Heel bijzonder om jullie verhaal zo te lezen. En wat anderen al hebben geschreven, vooral omdat het een verhaal van de man is. Ik merk bij mijn man dat hij er eigenlijk wel behoefte aan heeft om over te praten, maar dit niet snel doet. Meer een binnenvetter.. Juist dan is het fijn om de ervaring van een man te lezen om een klein beetje te proeven hoe een man dit ervaart. En om, als de hormonen meewerken, rekening mee te houden.

20. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Mijn man zegt ook altijd dat het voor hem pas echt is als de baby in zijn armen ligt. Dan voelt hij zich pas echt vader. Zwangerschap, echo's enzo heeft ie niks mee. Echo's is ie wel altijd bij geweest, maar volgens mij was dat meer omdat het voor hem zo hoorde. Alleen de 4D echo vond hij leuk en de echo van de geslachtsbepaling haha. Ik vind het wel leuk voor je vrouw dat jij zo geïnteresseerd bent, het is toch een hele bijzondere periode en het is leuk om dat samen te kunnen delen. Geniet ervan!

Deel Deze Pagina