Hey meiden, Nou jullie lezen het al, na anderhalf jaar zijn we eindelijk zwanger! Zomaar ineens, echt een wonder! Ik had het niet meer durven dromen, en zat al aan allerlei onderzoeken en ziekenhuizen te denken! Maar gewoon ongeluk gehad al die tijd! Vanmorgen dus getest, en na 2 a 3 minuten keek ik, en de streep was er gewoon! Zo wonderlijk! Ik ahd eht neit meer verwacht! Ik sta hier dus helemaal te stuiteren, ikn kan het niet geloven! Heb wel erg last van buikkrampen en buikpijn, dus dat vind ik wel een beetje eng! Ben zo blij, eindelijk zwanger! Liefs Parels!
Waauwwww jij ook al Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet er lekker van. Ik heb ongeveer wel de zelfde gedachte als jij, sta ook nog steeds te trillen Liefs wolly
WOW! Parels geweldig....van harte meid! Maak je niet druk om die krampjes......hihi dit zijn je darmen en de baby die nog zijn plekkie aan het zoeken is
Nou Parels vind het echt helemaal super voor je en maak je over die krampjes geen zorgen die heb ik nu nog weleens
Gefeliciteerd! Ik lees al een tijdje mee met de topics in Zwanger worden. Vind het echt helemaal geweldig voor je. - Hilli -
Wilde je nogmaals even super feliciteren meid! Ons doel is bereikt: we zijn samen zwanger! Nu ons volgende doel: Tegelijk bevallen? xxx
Ik ben de 30ste uitgerekend, en jij? Misschien lukt het ook nog wel we zitten vlak na elkaar haha! Bewn zo blij kan eht nog steeds neit goed geloven, denk dat het besef nog echt moet komen, ren ook steeds naar de wc om te kijken of er echt geen ongi is! xxx
Dank je echt heel lief van je, het is gewoon allemaal heel onwerkelijk nog voor me! Straks me ventje verassen als tie uit zijn werk komt, heb er helemaal zin in