Sinds vanmorgen steeds kramp. VoorAl aan de rechterkant in me onderbuik. Net bij t afvegen leek er bruin bloed tussen te zitten. Ik ben zooo bang dames. Had gisteren nog een knal test. Ik huil gewoon
Hey, Probeer de moed er nog in te houden. Er zijn wel meer mensen die krampjes en bloedvelies hebben zo in het begin. Bruin verlies betekend nog niks. Een kruik op mijn buik helpt mij goed tegen krampen/ steken etc. Ik ga duimen dat het hier bij blijft voor je. Pas zorgen gaan maken bij rood bloedverlies en zelfs dan zijn er nog genoeg verhalen waarbij het toch goed gaat.
Pfff dank je. Ben evht zo bang. Het us bij het afvegen alleen. Het lijkt hele donkere urine. Heb wel foto gemaakt. Ben echt verdrietig
Als het alleen bij afvegen is zou ik zelfs nog minder bang zijn. Kan nog wat oud bloed zijn van de innesteling. Probeer moed te houden en afleiding te zoeken. Hoe moeilijk het ook is. 2015 zwanger door spiraal heen > spontane miskraam 2016 juni zwanger vroege miskraam 2016 aug zwanger vruchtje stopte met groeien 8 wk curretage okt > restweefsel week later cytotec.
Och meid.. het is ook zo *piep!!* ellendig onzeker allemaal. Ik kan je niet geruststellend ik zou ook zo stressen.. Of ik stress ook werkelijk met alles zo. Ik hooo dat alles gewoon goed gaat!! Probeer afleiding te zoeken.. dat werkt voor mij.
Jeetje meis,snap je angst heel goed...Tuurlijk wil je je kindje niet verliezen,maar helaas kan je niet meer doen als afwachten en afleiding zoeken.. Ik heb bij 2 van de 4 zwangerschappen bruin/rood verlies gehad tot de 10e week en ze lopen hier beide rond. Elke keer dacht ik ook weer,nee ik ga het verliezen,je krijgt er bijna een paniekaanval van zeg maar... Weet hoe moeilijk het is en zwaar frustrerend... Sterkte!
Heb ik ook gehad rond die tijd. Die krampen zijn heel normaal ook!!! Rond de 10 weken ook nog rood bij afvegen en bij 14 weken ook rood bij afvegen. Niets aan het handje bij mij. Je moet je zorgen gaan maken als je koorts krijgt, houdt dat in de gaten. Symptomen komen en gaan, helemaal in het prille begin!! Probeer niet te stressen, als het wel verkeerd is kun je er sowieso niets aan doen (behalve flink janken!).
Ja dat Is inderdaad wel wat ik probeer te denken. Helaas is er geen middeltje die het tegen houdt. Het is zo schrikken vooral nadat t al paar keer is fout gegaan. Ik kan niet wachten op dinsdag. Dsn heb ik een vroege echo
Ik had ook bruin verlies bij Mn dochter. Tot wel 9 weken. Het is oud bloed dus nooit ernstig. Sterkte
Hoe is het nu? Een vriendin van me had dit ook en bleek uiteindelijk innestelingsbloed te zijn! Zolang je niet mega veel bloed gaat verliezen kan dat dus. (Zij was net zo bang want had al twee miskramen gehad) maar nu is ze moeder van een gezond jongetje ondanks die bloeding in het begin!