Yes, ik ben zwanger. Een paar dagen terug heb ik positief getest, en ik voel me ook echt heel misselijk (met overgeven). Maar wil toch eerst zien met mijn eigen ogen, over een paar dagen heb ik een echo, ik hoop dat er wat te zien valt!
Gefeliciteerd Smartie..wat zal je blij zijn! Fijn dat je zo vroeg al een echo mag..ik kijk er ook naar uit!
Ja, ik krijg met 8 weken een echo op medische basis. De gynaecoloog wil het zelf ook even zien. 7 juli is gelukkig ook redelijk snel. (Hoewel, ik vind nu 5 dagen al lang) Hoe ver ben jij?
hallo, het is lang geleden dat ik hier online geweest ben, maar ik denk dat ik me in deze rubriek eindelijk eens kan aanmelden. ook bijna 3,5 jaar geprobeerd, waaronder 2 jaar geleden 5x IUI wat op niets uitdraaide. nu was ik nog maar net overtijd en gisteren testje gedaan met sensitest: en een lichte 2de streep kwam te voorschijn. k geloofde het niet en deed er nog een en nog een, uiteindelijk 4x getest en telekns een licht streepje. Daar ik in het ziekenhuis werk waar ik destjd de IUI deed, heb ik reeds gebeld naar fertiliteit om dit te melden en ik mag morgenvroeg al gaan voor een bloedafname en tegen de middag zal ik het resultaat al weten, maar ik denk wel dat het raak is. Ik had het al wat opgegeven en we zijn net op reis geweest naar Cyprus, dus "het" is daar gemaakt. Kan er mij eens iemand uitleggen hoe ik mijn banner op mijn profiel krijg? Het lukt niet zo goed. Alvast bedankt. Groetjes Katje
gefeliciteerd!! Fijn fijn fijn! En een echo met 8 weken dan kan je ook al wat zien, da's het leuke! dan is het nog tastbaarder!! Sterkte met je misselijkheid...maar verder: geniet ervan!!
gefeliciteerd!! Nooit opgeven zo zie je maar weer! Wij ook na 5 jaar toch spontaan!! (we hebben nooit op medische manier geprobeerd overigens)
gefeliciteerd!!!! hoop van harte dat het allemaal goed is en blijft gaan! wij hebben een echo gehad bij de gyn met 7 weken en toen was hetook al mooi! en hartje ook zien kloppen toen!