Hallo allemaal, De titel zegt het al, we waren eindelijk zwanger. Een prachtige echo gehad met 8 weken. En afgelopen dinsdag hadden we de termijn echo bij 11 weken. En daar lag het kindje in mijn buik, geen beweging en geen hartje meer te zien. Drie jaar lang wekelijks enkele keren naar het ziekenhuis, eindelijk zwanger en dan houdt het op bij 11 weken. Het kindje was precies 11 weken kwa grote, dus het was ook nog maar net gebeurt. Nu moet ik wachten op een miskraam, ik ben verscheurt van verdriet. Ik hoop dat ik het een plekje kan geven, zodra ik de miskraam heb gehad. En opnieuw de moed kan vinden voor de behandelingen
Dit is mijn eerste bericht hier op dit forum. Heb het altijd op afstand gevolgd zonder account, maar je bericht heeft me doen huilen Ik wens jullie héél veel sterkte, geduld en de moed om het niet op te geven
Och jeetje, wat zuur! Zo dicht bij je grootste wens en dan wordt het je zo weer afgenomen! wat oneerlijk. Heel veel sterkte en kracht gewenst en vooral ook geef jezelf de tijd om dit verlies te verwerken.
Wat een vreselijk nieuws zeg....Eindelijk zwanger, zo intens blij en dan dit...Ik wil je heel veel sterkte wensen de aankomende tijd. Een dikke virtuele knuffel voor jou!
Echt niet eerlijk, weer op moeten krabbelen, weer optimisme vinden. Sterkte meid, tis echt waardeloos :'(
Wat enorm verdrietig en ontzettend shit is dit zeg! na 3 jaar eindelijk zover, en dan net voor de 12 weken is het mis... Heel veel sterkte met dit verlies, en ik hoop dat je weer de kracht kan vinden om door te gaan. Daar ergens in het verschiet moet het gewoon zo zijn dat er een beebje op jullie licht te wachten.