Miskraam en hcg

Discussie in 'Miskraam' gestart door Annie82, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Ik heb drie werken geleden een miskraam gehad, eigenlijk missed abortion afgebroken door cytotec. Bij de controle bij de gynaecoloog was en een klein restweefsel te zien in de baarmoeder, maar ik vloeide ook toen een klein beetje nog. Zou er vanzelf uitkomen. Ik ben iedere week een zwangerschapstest aan't doen om te kijken of het hcg inmiddels uit mijn lichaam is. Vanmorgen weer gedaan en geeft nog steeds hartstikke zwanger aan. Ook blijft mijn temperatuur hoog en blijf ik erg moe (lichamelijk). Wie herkent dit?

2. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
    Hcg kan best een lange tijd in je systeem blijven zitten.

3. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Bij mij heeft het 3 maanden geduurd voordat t eruit was. Beetje zelf als ij jou. Mk gehad en daarna bleef ik bloeden, als je na 2 weken na de mk nog bloed, moet je zoiezo contact opnemen.
    Ik zou even aandringen op bloed prikken, zodat ze je hcg waarde kunnen bepalen, en dan later nog een keer om te kijken of het daalt.

Succes en sterkte ermee!

4. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Bedankt, bloeden is gestopt na 2 weken maar wil me gewoon weer fit voelen! Moet 24 mei weer op controle bij gynaecoloog. Hb is ook geprikt, dat was goed. Volgens mij neemt hcg wel af. Vorige week was de test na 1 seconde al donkerpaars, nu pas na 2/3 minuten. Je wil gewoon verder en het liefst zo snel mogelijk!

Deel Deze Pagina