Eindelijk na 3 jaar!

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door wachtend, 20 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wachtend

wachtend Niet meer actief

Het is bijna zover volgende maand ga ik eindelijk een dagje weer weg met mijn beste vriendin!
    Kennen elkaar dan 12.5 jaar en gaan dat vieren!

In de 3 jaar dat zoon nu is ben ik nog nooit 1 dagje weggegaan voor mijzelf zoon gaat weleens 2 nachtjes weg maar dan deden we altijd dingen in en om het huis (of inpakken, verhuizen etc) om alles op orde te krijgen en te houden en nu ga ik volgende maand dus heerlijk een dagje naar een wellness met massages en modderbaden haha yes ik heb er zo'n zin in!!!

Zeker de afgelopen 2 jaar waren pittig met een man die er nog even een universitaire studie naast deed, zwanger van de 2e en dan ook nog verhuizen met 36 weken (waar zaten toen mijn hersens!!!)

En nu mag ik weer even een dagje Wachtend zijn, even weer mijn energie opladen en ouderwets bijkleppen met mijn vriendin!

Sorry ik moest het gewoon even kwijt omdat ik hier al 3 jaar naar uitkijk!

2. Heerlijk, geniet ervan :D

3. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    heerlijk is dat, wij zijn van de zomer na 4 jaar weer eens samen uit eten geweest, konden we ook zo van genieten ;)

4. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Heel veel plezier gewenst! :D

5. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Wat fijn zeg! 3 jaar is ook wel heel lang. Je moet jezelf dat hierna echt vaker gunnen, want dat verdien je gewoon :)

Geniet ervan.

6. wachtend

wachtend Niet meer actief

Dank jullie wel voor de lieve reacties. Ja ik ben er echt zwaar aan toe.mijn SM zei ook al dit moet je eens in de zoveel tijd gaan doen wachtend want jij komt daarvan tot rust en als het kan moet je het ook gaan doen!
    Het probleem is dat mijn vriendin om gezondheidsredenen niet al te lang bij 2 kinderen kan zijn waarvan er 1 heel druk is dus op deze manier kunnen we een hele dag bijpraten en even weer quality time hebben. Normaal zagen we elkaar ook savonds maar sinds ik verhuisd ben en savonds best heel moe ben en dan geen 45 minuten durf te rijden meer komt het er niet van. Dus dit is voor ons echt de oplossing. En al doen we dit maar 1xper jaar of 1x per 2 jaar dan hebben we toch even tijd samen.

7. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.292
    23.421
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    O, heerlijk! Kan me voorstellen dat je ernaar uitkijkt! :)

8. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Dit:) veel plezier!

9. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Heerlijk hoor! Dat moet je gewoon vaker doen, dat heeft een mens ook nodig. Voorheen deed ik het ook nooit hoor, maar sinds het laatste half jaar ga ik regelmatig even de deur uit om met vrienden iets leuks te doen. Ik bloei dan even helemaal op.

10. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Heerlijk! Dat moet je gewoon doen. Tijd voor maken!!! Geniet ervan!

Deel Deze Pagina