Ik denk het wel... het gequote berichtje is nog van 13 april. Caruli, heel veel sterkte met het verwerken van dit verdriet.
Ik heb gekeken of ik wat verkeerds gedaan heb, maar kan dat toch echt niet vinden. Boven mijn geguote berichtje stond toch echt eerst wat anders. Ik zie nu dat ze de tekst heeft aangepast. Ik ben benieuwd waar je de datum vandaan haalt, want die optie heb ik nog niet ontdekt. (no hard feelings overigens) Lieve caruli, heel veel sterkte!
nee he meisje toch wat vreselijk voor je. Ik wou dat ik iest kon doen voor je. Dikke knuffel van jennie ik brand een kaarsje voor je vanacht.
Hey Princes. Idd omdat het bericht erboven anders was, heb ik gewoon even op haar naam geklikt, dan krijg je de berichtgeschiedenis. Het staat iets van 2 (of misschien wel drie nu) pagina's terug. En natuurlijk ook no hard feelings.
Ik wil hier eigenlijk caruli's topic niet mee vervuilen, alleen snap ik nog steeds niet waar je de datum vandaan haalt. Ik heb inderdaad ook het berichtje van drie blz terug gezien, alleen staat daar toch echt een andere tekst (het lijkt er wel sterk op).
caruli woorden schieten te kort wat ontzettend verdrietig heel veel sterkte toe gewenst een dikke knuffel gr maria
lieve caruli, ik heb vaak je verhalen gelezen!Was ook zo blij voor je dat het eindelijk gelukt was,en dan nu dit....ik heb er geen woorden voor,en vind het heel erg voor jou en je man.heel veel sterkte de komende tijd! dikke knuffel
Caruli, Ik lees net je verhaal en ben compleet in shok. hoeveel pech kan een mens hebben. In ieder geval, ik vind je een supermens. En als het iemand gegund is weer zwanger te worden ben jij het! de aankomende maanden zal er heel veel voor je geduimd en gehoopt worden! sterkte xx
Lieve Caruli, Nogmaals: ik vind het vreselijk voor je meid! Om nog meer misplaatste felicitaties te voorkomen doe ik deze dicht. Meiden, bij vruchtbaarheidsbehandelingen heeft ze een eigen topic.