Caruli, wat een fantastisch en supermooi nieuws! Van harte gefeliciteerd meid. Na al die tijd nu toch weer zwanger. Het is je van harte gegund. Ik wens je een hele mooie zwangerschap toe, ga er maar lekker van genieten met je gezinnetje! Enne....heb je Caruli al laten pendelen wat het wordt?
Lieve Caruli Fantastisch nieuws meid. Geweldig! Wat zal jij blij zijn. Ga lekker genieten samen met je mannetje en je lieve meid.... En dat er nog vele jou mogen volgen...
WOW eindelijk zijn jullie zwanger van de tweede! Heel veel geluk en plezier en ik hoop dat je er heel erg van kan genieten. Liefs Olga
Waaaaaaaaauwh wat een fantastisch nieuws zeg, eindelijk... nu nog 9 maanden op je roze wolk vertoeven he...... Hopelijk gaat het ons binnenkort ook eens lukken....
Hey Meidje was lees ik nu nou het is jullie gegunt hoor. Zal voor jullie duimen dat alles goed mag blijven gaan. Tof joh GEFELICITEERDDDDD
Lieve Caruli, Wat een geweldig nieuws zeg! We hadden het er nog over toen je laatst voor me gependeld had. Geweldig om te horen dat het nu eindelijk gelukt is. Ik wens je super veel succes! Groetjes, Josien