Volgens mij is er nog nooit zoveel gereageert in een topic over dat iemand zwanger is Maar Caruli het is je gegunt vooral na zo'n lange tijd! Gefeliciteerd en geniet er van!
OOOOW gefelicteeeeerd! Jullie hebben het verdiend, na zolang wachten en zoveel geduld. Geniet ervan en heel veel succes tijdens de zwangerschap! Liefs Bloemetje
caruli super zeg GEFELICITEERD met dit wondertje in je buik het is jullie heel erg gegunt na zolang wachten en geduld hebben, geniet ervan en we lezen vast wel hoe de echo was.....
Hallo Caruli! Geweldig meid dat je zwanger bent! Het is je echt van harte gegund! Van harte gefeliciteerd en geniet er maar lekker van! Groetjes Elly.
Helemaal te gek, gaaf, toppy en en en .....van alles. Ik zie een grote rose wolk. Ik hoop voor jullie dat het er gelijk 2 mogen zijn. Ook is 1 al een heel mooi geschenk.
Meid,wat een goed nieuws!Het is je echt zooo ontzettend gegund!Geniet er maar lekker van!GEFELICITEERD!
Oh Caruli, wat heeeeeerlijk voor je! Ik kan me niet voorstellen hoe gelukkig je wel moet zijn na zo lang! En wat een heerlijke tijd sprongetjes van geluk tussen de lammetjes en prille bloemetjes te maken!
lieve meiden bedankt voor de vele felicitaties ik kan het nog niet helemaal beseffen hoor dat het echt zo is heb ook nog thuis een test gedaan om het resultaat te zien en niet alleen te horen foto's staan in mijn album en nu is het aftellen naar 17 april he