We kunnen het allebei nog niet geloven, gister hebben we 2x positief getest! Wow! We zijn zwanger van ons eerste kind, in ronde 2 al raak!'
Allereerst gefeliciteerd! Ik ben ook in verwachting.. Waarschijnlijk een week of 6! Ook ons 1e kindje.. Helemaal super gewoon! Alleen kan ik het nog niet geloven.. Foto komt me heel bekend voor, heb precies dezelfde testen gebruikt, bij mij werd het 2de streepje om de dag donkerder.. Bij de laatste test was het 2de streepje net zo donker en dik als de controlestreep! Geniet ervan, & misschien kunnen we hier gezellig met elkaar kletsen! Liefs!
Gefeliciteerd voor de mensen die zwanger zijn en ik zal duimen voor diegene die voor een kindje bezig zijn!
Haha spannend mijn vriend beseft het nog niet helemaal ik stel me al voor met een buikje haha. Is het normaal btw dat je af en toe kramp heb ? En steekjes in je liezen
Gefeliciteerd allemaal!! Wij zijn ook zwanger van ons eerste kindje (nog heeeel pril)! We weten het sinds gisteren. Ik begin het langzaam te beseffen, vriendlief nog niet! Ga straks/morgen voor mijn eigen geruststelling nog eens testen, ook al had ik gisteren met middagurine bij de cb zwanger 1-2!!
Gefeliciteerd! Bij ons is het ook nog erg pril & mijn vriend kan het ook nog steeds niet bevatten! Denk dat ik 7 weken zwanger ben! 29-09 de 1e echo! Ben HEEL erg benieuwd!!! Geniet ervan!