Na test van gisteren en toch nog eentje vandaag, durf ik het toch echt te zeggen: Wij zijn zwanger!! Ik ben 22 juli uitgerekend en nu dus 4 weken en 2 dagen . 15 december een echo. Het heeft "slechts" vier rondes geduurd en we zijn echt super gelukkig . Voor alle andere zwangeren: GEFELICITEERD! Voor de rest: het komt ook bij jullie vast en zeker goed! Ik zal duimen!
Gefeliciteerd, wij 20 juli uitgerekend zo als het nu staat eerst de 1e echo maar afwachten. Geniet van je zwangerschap. Heb je al last van symptomen? ? Ik wel heb nu al vreet buien.
Gefeliciteerd! Ik ben vandaag ook 4 weken en 2 dagen, mijn teller gaf aan dat ik 23 juli ben uitgerekend, dus we gaan zo'n beetje gelijk op!
Wauw wat een felicitaties! @driekaank je wel! Zelf al over de helft! leuk hoor!! @Marije12: dank je! Zelf overtijd? ook zwanger? Zie dat je 6 dagen overtijd bent?! hoop het voor je! @esther984 : ook raak in ronde vier zie ik! Bij jou al de derde , bij ons de eerste. En idd afwachten... heel spannend allemaal! Ik heb al wel last van sympotomen idd... ik heb gene vreetbuien maar wel erg last van mn borsten (zijn ook al echt in "de groei") ben met vlagen misselijk (met brok in keel), heb stemmingswisselingen en ongesteldheidspijntjes. Die laatste nemen gelukkig langzamerhand af @Meliskaatje: Wat leuk, idd bijna dezelfde datum! GEfeliciteerd ! Heb jij al last van verschijnselen?Is het ook je eerste? @Miffy82: dank je . Je loopt zelf 2 weekjes voor leuk! Jij ook nog gefeliciteerd! @Sannie92: ook wij lopen aardig gelijk! Leuke handtekening heb je en natuurlijk ook nog gefeliciteerd! @Krullebol81: wij lopen idd helemaal gelijk! Wat leuk! Gefeliciteerd! Heb jij ook al wangerschapsverschijnselen? Is het ook je eerste? Wanneer je eerste echo?
Het is idd mijn eerste zwangerschap Ben verschrikkelijk misselijk met name in de ochtend. Ik moet nog weleens vroeg opstaan ivm werk (5 uur) en dan krijg ik echt niks weg. Zelfs een beetje water kan ik niet verdragen. Na een paar uurtjes is dit gelukkig wel weg getrokken. Hoef niet te spugen, maar meer een 'brok in mn keel' gevoel. En de borsten...jeetje hahahaha. Die zijn me toch gevoelig Ik heb 8 dec de eerste echo. En jij?
@iedereen: bedankt voor de felicitaties! ik heb 15 dec mijn eerste echo. Zo spannend! heb er erg zin in! Hopelijk is alles goed! Ik heb dezelfde bijverschijnselen als jij. Brok in mn keel maar niet erg als jij denk ik... ben erg moe, hoeveel ik ook slaap, en idd die borsten... pfff zijn al bijna een cupmaat gegroeid... Sterkte! en veel plezier op 8 dec!
haha leuk zeg ik ben 3 dagen later dan jou uitgerekend spannend he? jij al zwangerschap kwaaltjes? ik voel me te goed van me 3e zwangerschap daarom vervroegde echo succes
Heel leuk! ik had zelf ook 25 juli berekend maar VK zei 22 juli. 15 dec heb ik mijn eerste echo, dan wordt de echte datum bepaald. Een vervroegde echo? wanneer dan? Spannend he! Voor jou dus al je derde? voor mij de eerste... zo nieuw allemaal! en idd heb ik al aardig wat verschijnselen zoals eerder genoemd: borsten zijn gevoelig, ben erg moe en met vlagen misselijk. ook heb ik (vooral snachts) veel steken en krampen in mn buik. Jij dus helemaal niets?
Hier ook een zwangere die uitgerekend is in juli! Ongeveer 13 juli, nu 7 week zwanger van de 2de, heb al een pracht van een zoon van 2 en een half! Vind het weer erg spannend!! 19 dec pas de eerste echo, ben dan bijna 11 weken... Wat gaat de tijd langzaam als je moet wachten he!
Gefeliciteerd wat leuk zeg! wel spannend de 1e Bij mij is het de 2e maar ik heb 2,5 mnd geleden nog wel een miskraam gehad dus is nog erg spannend. Heel veel succes en geniet er maar lekker van!