Wauw gefeliciteerd pat! Super, wat bijzonder om te zien he! Ik heb a.s. vrijdag mijn eerste echo en met een beetje mazzel lopen we inderdaad gelijk op!
was heel erg bizar om te zien hoor! maar super mooi, hartje zien kloppen, en was wel n beetje verbaast dat k al zo ver was. welke topics zit jij ergens?? bij de feb mama's heb ikje niet gezien?? hou me op de hoogte??
Ik zit eigenlijk op geen enkel topic vast. Ik heb toendertijd wel eens geprobeerd om met de mei 2008 mama's mee te praten, ben er na 1 dag al mee opgehouden. Nu hang ik overal en nergens uit En met de meiden van clomid hebben we ons eigen besloten hyves
ja das waar... ik kijk overal rond.. probeer mee te lullen maar lukt niet echt.. maar heb je mij uit de hyve gegooid ik kan m nergens meer vinden!?
he patje, gefeliciteerd.. als je wilt kletsen op de clomid hyves, gezellig.. super nieuws!!!!!!!!!!!!!! geniet ervan. MJ
Patje hier ook een oude bekende van clomid forum Gefeliciteerd! Wauw wat goed zeg! En een goeie echo al, heerlijk! Geniet van alles!
wen, ja bij mij... de clomid hyves kan ik nergens meer vinden... m28, txx meid... ik wil het komen melden op de hyves.. ff wachten tot ik het gevonden heb. es.. jij ook txx echt supers...