Hallo allemaal, Lang geleden was ik hier zeer actief lid op de site, dit is minder geworden omdat het allemaal niet ging zoals het moest. We hebben 4 jaar in de mmm gezeten, zijn sinds december vorig jaar overgestapt naar een ander ziekenhuis, en in een traject gekomen om eerst af te vallen. Maar nu zo spontaan toch ZWANGER Het komt heel erg onverwacht maar we zijn er ontzettend blij mee. Heb vanmorgen getest en net weer... het kan niet missen! Maandag gelijk bellen voor een echo heb namelijk geen flauw idee hoe ver ik ben
Onwijs gefeliciteerd!!! wat zal het fijn voelen om zo'n test in handen te hebben...en heel veel succes met je echo!!
Wat geweldig voor jullie!! Ooh wat zul je hier naar uit gekeken hebben! Echt super dat het nu gelukt is. Begrijp ik nu goed dat je toch spontaan zwanger bent geraakt? Wauw !
we zijn inderdaad spontaan zwanger geworden... kan het nog moeilijk beseffen, heb net een digitale van clear blue gedaan, t staat er echt Bekijk bijlage 84632
Ja goed hoor dankje. Inmiddels een zoontje van 15 mnd. We hebben IUI gedaan en de 2e was het eindelijk raak na ruim 3 jaar! Het is echt zo geweldig zo een kleintje. Elke dag wordt ik verliefder op mijn mannetje
Heej patje! Hier nog 1 van het clomid-forum. Wat goed zeg, dat je ineens spontaan zwanger bent geworden! Echt helemaal super! Gefeliciteerd! KuZzz Wendy
vruchtje, kan het me voorstellen!!! het besef is hier nog niet helemaal aan gekomen... wen, jaaaa jou ken ik zeker, jij ook weer zwanger.. wrs lopen we ongeveer gelijk op! heb je al n echo gehad?? morgen de echo, ben echt zoooo bang dat er iets niet goed is ofzo... half 12.
Nee nog geen echo gehad. Ik liep dit keer niet bij de gyn. Volgende week heb ik n echo, maar die ga ik waarschijnlijk verzetten. Kris heeft dagdienst. Hopelijk deze week, maar denk het niet. De echo-praktijk vond 9 weken al vroeg voor n echo. Veel succes vanmiddag!!