Ik heb je al gehoord en gezien maar bij deze (om je topic lekker op te vullen) nogmaals: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!
Lieverd ik zei je dat het een goed teken was, dat ene symptoom Van harte gefeliciteerd!!! Jullie hebben het zo verdient
wat geweldig voor jullie na zo'n lange tijd! geniet van de maanden die komen gaan en koester het wondertje dat steeds groter gaat groeien in je buik...! ik weet hoe het voelt als je na zo lang wachten eindelijk ook 'mee mag doen'! wij hebben er ook meer dan 5 jaar op moeten wachten al is het uiteindelijk geheel onverwacht gelukt zonder medisch ingrijpen (wonderen bestaan!) en nu ligt de kleine vent in m'n armen. echt je gaat een geweldige tijd tegemoet!want jij weet als geen ander hoe bijzonder een nieuw mensje is dat in je buik groeit!
Vllinder3: wat lees ik nu?? Wat een geweldig nieuws op deze koude dag! Ik krijg het er helemaal warm van.... GEFELICITEERD!
Wauw Vlinder, ik lees het nu pas. Van harte gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap. Groetjes Elvira