Zwanger maar bang

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Webje, 6 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Webje

Webje Bekend lid

6 okt 2012
    503
    100
    43
    Hallo,
    Vorige week donderdag kwam ik er achter dat ik zwanger ben.. Hartstikke blij natuurlijk want we proberen het al iets meer dan 2 jaar die zaterdag weer een test gedaan en weer 2 strepen, 15 oktober onze eerste controle bij de gynacoloog alleen hoe blij ik ook ben brengt het ook veel angst met zich mee aangezien we het zo graag willen :D Symptomen heb ik nog niet echt mijn man zegt dat ik mijn buik en billen aan het groeien zijn maar dat kan ook komen omdat ik me nu tijdelijk niet goed kan bewegen.. Iemand die het ook zo voelt? Ik heb geen bloedverlies gehad wel pijn in mijn onderbuik maar ben zo bang dat er niks te zien is op de echo maar 2 zwangerschapstesten van kv liegen er ook niet om toch??

2. Flammy

Flammy Lid

29 aug 2012
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo herkenbaar. Ik ben ook bang dat het niet goed zal gaan. Omdat ik van veel heb gehoord dat ze een gnoe hebben gehad.

3. Flammy

Flammy Lid

29 aug 2012
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gnoe is vmk

4. moederlief

moederlief Actief lid

15 feb 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee hoor dat komt wel goed
    ik ben zwanger van een tweeling en ik had ook helemaal gen klachten ik kreeg met 14 weken beetje last van me borsten meer ook niet af en toe wat moe nou ja heb hier nog 3 kids lopen dus tja moe savonds was ik altijd al wel! maak je geen zorgen en zeker als je de kruitvattest heb gedaan die zijn hartsikke goed ik heb deze altijd gebruikt wij hebben ook met 8 weken onze eerste echo gehad we kregen te horen het is er geen 1 maar 2 enbeiden hartjes klopte heel mooi ik heb me ook zorgen gemaakt maar de een is de anders niet maak je niet al te druk zoalng je geenbloed verlies hebt en geen krampen is alles gewoon hartstikke goed geniet ervan en zethet gevoel een beetje op zij!! zie mijn abnner er gaan trouwens meer zwangerschappen goed dan dat ze fout eindigen!!!

5. Webje

Webje Bekend lid

6 okt 2012
    503
    100
    43
    dank jullie wel voor jullie reactie's,
    Moederlief: Daar heeft u gelijk in ik moet er ook echt meer van gaan genieten :) Zelf heb ik ook een verhoogde kans op een tweeling :D

6. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Webje,

Gefeliciteerd! 2 jaar wachten is niet niks hè :)
    Over de kwaaltjes, die heb ik in het begin ook niet gehad. Merkte aan niks dat ik zwanger was (behalve vermoeidheid).
    Daarna met 8 weekjes elke dag misselijk geweest tot week 21!
    Dus geniet er maar van zou ik zeggen hoor ;)

7. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Herkenbaar hoor! Dit wordt ons tweede kindje maar het blijft toch Weer net zo spannend! Gewoon lekker gaan genieten! En de meeste vrouwen hebben last van pijn in de buik hoor die eerste weken! Ik heb trouwens bij beide zwangerschappen weinig symptomen gehad. Dat maakte mij ook heel onzeker maar alles gaat goed, het zegt niets hoor.Enne...gefeliciteerd!!!

8. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Ik had alleen wat ongesteldheidkrampjes en met 7 weken werd ik elke ochtend misselijk. Geen symptonen komt bij veel meiden voor volgens mij, zeker met 4 tot 6 weken.

Geniet van je zwangerschap! X

9. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Gefeliciteerd meis :)
    Ken het gevoel!
    Hier ruim 3 jaar er over gedaan en omdat ik zo weinig klachten heb word je er zo onzeker van!

10. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Gefeliciteerd Webje!

Ik denk dat iedereen die onzekerheid in het begin wel herkent. Ben zelf ook vrij pril zwanger. Ik blijf mezelf voorhouden dat 1. de kans dat het goed gaat, veel groter is dan de kans dat het misgaat, en 2. als ik geniet, en het gaat dan mis, dan heb ik er in ieder geval wèl van genoten!

Het is soms lastig, maar ik denk dat je geen reden hebt om er niet vanuit te gaan dat het goed komt allemaal!

11. Webje

Webje Bekend lid

6 okt 2012
    503
    100
    43
    Dank jullie wel voor jullie reactie's dat helpt echt enorm.. Niet veel mensen snappen de angst echt degene die ik ken waren binnen een half jaar wel zwanger als ze aan hun kinderwens begonnen vandaar.. Mijn zwangerschap is ook echt een wonder :) Ik loop bij de gynacoloog vanwege een prolactionoom waardoor ik dostinex moest slikken en daarnaast andere medicatie.. dit hielp echter niet dus toen werden het hormoonprikken echter kon ik deze 3 maanden niet gebruiken dus toen ik dacht ziek te zijn en een vriendin aan me vroeg van ben je niet gewoon zwanger moest ik erg lachen nee, dat kon toch helemaal niet! Toch voor de zekerheid een test gedaan en die blijschap dat gevoel was/is echt geweldig.. Een test liegt niet zeker niet 2.. dus aftellen tot 15 oktober en er gewoon van genieten;)

Deel Deze Pagina