Eind juni gestopt met de pil, wat vage cyclussen gehad.... Had gedacht afgelopen weekend mijn ei te hebben... Vanaf dinsdag buikpijntjes / ongi gevoel , steekjes, heel licht misselijk en vandaag zere linkerborst. Toch maar een test gedaan en 2 streepjes!! Kon mijn ogen niet geloven. Snel naar de winkel voor een CB, die zegt 1 tot 2 weken, wel gek, ik ben 2,5 week geleden nog ongesteld geweest .... Spannend, blij, ongeloof, trots, onzeker....... Wat een heerlijk wonder! Ons eerste kindje samen.... Erg spannend!
Iedereen van harte gefeliciteerd!!! Ik ben na de eerste IUI zwanger!! We kunnen het haast niet geloven dat het na 2 jaar eindelijk zover is! We hebben 2 testen gedaan, 1 van de Kruidvat gaf een lichte streep, een streep is een streep zeggen ze maar we konden het niet geloven. We hebben dus meteen een digitale van Clearblue gedaan en deze gaf binnen 2 minuten Zwanger aan!! We zijn zo blij, glimlachen de hele dag door, onze hersenen maken overuren haha. 24-10 de eerste echo, heel spannend allemaal!!! PS: tot nu toe heb ik alleen gevoelige (.)(.) en continu erg droge mond. Op een of andere manier dacht ik altijd dat ik het zou merken/voelen als ik zwanger zou zijn, maar dat heb ik tot nu toe nog niet. Daarom kon ik het ook zo moeilijk geloven.