Hallo allemaal, Ik gebruik dit forumdeel maar even om me voor te stellen. Ik ben Lexie en ik ben zwanger whaaaa wat klinkt dat! In september/oktober 2000 (toen 1 jaar getrouwd) gestopt met de pil. Vol verwachting aan het klussen geslagen zonder resultaat. Wel regelmatig 4 dagen overtijd, maar dat betekende dan niets, bleek. Na 2 jaar klussen mochten we de medische molen in. Alle tests ondergaan, niets gevonden wat er in de weg kon staan. Maar zwangerschap bleef uit. Juli 2004 besloot ik uit het circuit te stappen, ik trok het geestelijk niet meer het leven tussen hoop en vrees. Ik wilde het op zn beloop laten. Nov 2004 zwanger --> MK Iedereen optimistisch om me heen ("dus het kan wel!!!") Maar er gebeurde vervolgens niets.... Juli/augustus een kantoor gebouwd van wat ooit de babykamer zou worden met de gedachte dat het er voor ons niet in zou zitten. Langzaam namen we afscheid van het idee ooit zelf ouder te worden. NOD 1 september 2006....niets......behalve zeer pijnlijke borsten, maar ja dat had ik wel eerder gehad als ik ongi moest worden. Woensdags sterk het gevoel dat het raak zou zijn, maar niet durven vertrouwen op dat gevoel, mijn lichaam heeft me zo vaak voor de gek gehouden in de laatste 6 jaar Meneer Lexie drong aan: ga gewoon testen!!! En voor het eerst sinds 6 jaar tijd zag ik het 2e streepje opkomen en geloofde mijn ogen niet. We moesten er allebei even aan wennen, maar waren toch direct dolblij. We vinden het enorm spannend en ik ben toch ook wel wat bang, de MK in 2004 overkwam me rond de 7e a 8e week. Dus zodra ik daar voorbij ben, zal ik me geruster voelen, denk ik. Gister VK gebeld (voor het eerst in mn leven ) Situatie uitgelegd en ik mag aanstaande maandag komen voor een echo, fijn idee. Maar in het kort komt het dus hier op neer: Hoi allemaal ik ben Lexie en ik ben zwanger!!!!!! \/
Hoi Lexie, Wat super dat je nu toch zwanger ben na zo`n lange tijd!!! Gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap! Veel liefs van Senna
van harte gefeliciteerd!wat super dat het eindelijk gelukt is en jullie zometeen je eigen echte wondertje krijgen!!!meis geniet ervan!!! liefs donky
wauw! Wat een verhaal! Van harte gefeliciteerd met dit mooie wonder! Moet het kantoor nu weer afgebroken worden? Raar dat je bij het sluiten van bepaalde wegen, juist de wegen weer opent! Ik hoop dat je snel kan gaan genieten. Ik kan me heel goed voorstellen dat het heel erg spannend voor je is! liefs, Cleo
wauw lexie!!! wat een mooi verhaal! ik hoop dat alles goed gaat met je! van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! liefs elfje
Wow, ik krijg kippevel van je verhaal!! Van harte gefeliciteerd meid en geniet maar lekker (oké, ik begrijp dat dat pas echt goed gaat vanaf week 7/8)