Eindelijk.... Na bijna 2.5 jaar... 17 maanden na de laatste MA. Na 3 dagen beuin verlies toch een testje gedaan omdat we vandaag zouden gaan drinken. 12 dpo. Iui nr 4. 27 miljoen zaadcellen (minste van alle keren) Bruin verlies zo goed als over, nu duimen dat dit een innesteling was.... Maar ben positief gestemd. Velen hebben bruin verlies rond NOD. Yes.... Zo blij!
Jeeeeeej gefeliciteerd meissie!! duidelijk dan dit komen ze niet, ben héél blij voor je. Lang verwacht lees ik, geniet er lekker van en laat die borrel maar staan
Ja ik ben zo blij!!! Hebben weer bijna 18 maanden moeten wachten sinds de laatste miskraam (ma met 12 weken) helaas beginnen we nu weer met spanning met dat bruine verlies maar mijn nichtje en vriendin zeiden vandaag dit ook te hebben gehad, totaal normaal.... Zo rop voelt dit. Als er echt geen verlies met afvegen meer komt ben ik helemaal blij! Dikke duimen draaien dus maar nu MOET t toch wel een keer onze beurt zijn? Inmiddels 32 en wachten al 27/28 maanden.... 😔
Ik vind t er zelf ook wel goed uit zien 😍 nu vertrouwen hebben, alle oorzaken die ik had zijn weg en we hebben gewoon heeeeeeeel veel geduld gehad.... Nu duimen dat innesteling was. Gevoel zegt van wel, het geheugen van het verleden is bang... Maar ik blijf rustig, die verrassing vanmorgen was immens, totaal niet verwacht gisteren nog wijntjes op.... Tsja....
Dank jullie wel. Ben gewoon vroeg wakker geworden omdat ik in shock ben... Zou ik weer bruin verlies hebben? Nee... Alles zit er nog... En verlies niks meer.... Spannend