Hoi meiden kan het nog steeds niet geloven maar wij zijn zwanger, In de rustpauze zijn wij zwanger geraakt. we zaten al volop in de medische molen en we zouden in januarie weer starten met de behandelingen. Maar voel me schuldig het kerst weekend heb ik wat wijntjes gehad en biefstuk en varkenshaas wat niet goed doorbakken was. Normaal gesproken drink ik nooit na me ei, en nu omdat het kerst was tocht wat wijntjes gehad en dan juiste deze ronde zwanger raar he.ik moest zondag ongie worden maar niks gister een positest en vanmorgens en nog dikkere posi test. GEWELDIG Groetjes anja
Nou, dat is toch super zeg!!! Kan me goed voorstellen dat je nog moeite hebt met het geloven, echt een wondertje hoor! Van harte gefeliciteerd, en nu lekker gaan genieten!
Gefeliciteerd en het geeft niet dat je wat wijntjes hebt gehad, alleen vanaf nu af aan niet meer doen
gefeliciteerd en een paar wijntjes kan geen kwaad. de eerste weken krijgt de baby geen voedingstoffen etcetera binnen maar nu mag je er 1 per dag, rode wijn
Hoera! Gefeliciteerd! Zou me maar geen zorgen maken over je wijntjes en biefstuk hoor... vanaf nu gewoon een paar maandjes vanaf blijven oh en zwanger worden in de rustpauze is bij ons ook een bekend fenomeen
Hoi Hoi Nou meden super hoor. al die leuke reacties, Dank jullie wel en jullie natuurlijk ook gefeliciteerd. Groetjes anja
Heyyy meid van harte gefeliciteerd!!!! jouw verhaal lijkt erg op de mijne ik ben ook na 3 jaar in de rustmaand zwanger geworden afgelopen juli....
Meis van harte gefeliciteerd wat een heerlijk nieuws! Ga er lekker van genieten je hebt het verdiend!! enne maak je niet druk om je wijntje of vlees het valt nu wel mee.....