Vandaag zijn mijn opa en oma 56 jaar getrouwd... WAUW, zo bijzonder vind ik dat. Tegenwoordig gaan mensen zo snel uit elkaar... ( waaronder helaas mijn ouders) Mijn vraag... zijn jou ouders nog bij elkaar??
nee mijn ouders zijn niet meer bij elkaar. mijn opa en oma (toen ze nog leefden) waren 60 jaar bij elkaar, mooi is dat he?
Die van mij zijn 2 jaar terug gescheiden. Heb het mijn hele leven al zien aankomen trouwens. Van de 6 kinderen die mijn opa en oma hebben zijn er 5 gescheiden, vind ik ook wel bizar. De enige oom en tante die nog bij elkaar zijn zijn al vanaf hun 13e bij elkaar en nog steeds harstikek gelukkig. Zoiets vind ik dan weer heel speciaal
Mijn ouders zijn sind een paar maanden uit elkaar, zijn nog niet officieel gescheiden, we zitten nog midden in de ellende, zeg maar!
Ja mijn ouders zijn helaas nog bij elkaar.. Mijn opa en oma waren overigens wel gescheiden, in de jaren '40 al. (leven nu al lang niet meer)
mijn ouders zijn gescheiden toen ik 7 was na 11 jaar samen mijn vader is overleden toen ik 21 was mijn opa en oma waren 67 jaar getrouwd en mijn schoonouders zijn nu 38 jaar getrouwd ben zelf nu 9 jaar samen met manlief.
Mn ouders zijn dit jaar 25 jaar getrouwd.... en nog steeds erg gelukkig samen! Ouders van mn vriend dit jaar 27 jaar. Opa en oma van moeders kant zijn tot hun dood samen geweest. Van mn vaders kant is mn oma nu voor de 3e keer getrouwd, en mn opa voor de..... ik denk 3e keer. Dus die neem ik liever niet als voorbeeld voor mn eigen huwelijk
Owh wat kom ik dan uit een "conservatieve" familie zeg Ouders zijn nog bij elkaar en al 38 jaar getrouwd Schoonouders waren 40 jaar samen (helaas is schoonvader al in 1996 overleden) Grootouders allemaal lang getrouwd (meer dan 40 jaar en 59 jaar) en door overlijden "ontbonden" Alle breoers en zussen & ooms en tantes van vriends kant en mijn kant nog allemaal bij elkaar.... op mijn moeders jongste broer na .... gescheiden vanwege lesbische vrouw Alleen mijn vriend is gescheiden van zijn ex..... en wij zijn inmiddels alweer meer dan 17 jaar samen.
Ja ze zijn nu 35 jaar getrouwd, waren vanaf hun 13e en 14e bij elkaar. Alleen de broer van mn vader is gescheiden, voor de rest is iedereen nog getrouwd.