Hallo lieve dames, Vol geluk mag ik mij hier melden met het feit dat ik zwanger ben! November 2013 was de eerste keer dat ik zwanger was, helaas is dit in een mk geëindigd. Hierdoor was ik zeker een half jaar vast klant in het ZH bij de gyn. Om de 14 dagen menstruatie en onwijs last van me bm :x uiteindelijk bleek dat de natuur niet goed zijn werk had gedaan en zaten er nog resten, dit probleem heeft zich uiteindelijk zelf opgelost gelukkig net op tijd. We hadden weer groen licht op verder te gaan met onze kinderwens. 25 augustus was de eerste dag van mijn laatste cyclus en nu ben ik 69 dagen verder al een hele mooie echo gezien met een frummeltje die een mooi kloppend hartje heeft. Ons geluk kan niet op, aankomende dinsdag (04 nov) de tweede echo en zit dan op 10 wk hopelijk klopt het hartje net zo goed en ziet alles er nog net zo mooi uit als de eerste echo. Alle dames die net als mij zwanger zijn. Onwijs gefeliciteerd!! en hopelijk verloopt alles soepeltjes zonder te veel kwaaltjes Liefs Pioenroos89