Halo allemaal, Sinds 8 februari weet ik dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Op 1 januari gestopt met de pil, op 9 januari alweer gewoon ongesteld en dan nu zwanger. Het gaat allemaal erg snel, hier ben ik natuurlijk super blij mee, als het geluk maar niet opbreekt. Als Noord-Brabander begint vandaag de carnaval. Dit jaar voor mij natuurlijk alcoholvrij. Zal niet meevallen maar goed we weten waar we het voor doen. Tot nu toe verloopt mijn zwangerschap zeer voorspoedig. Over 2 weken de eerste echo. Erg spannend allemaal !
ik was ook de eerste keer direct zwanger en heb er toch nog wel even aan moeten wennen. Gefeliciteerd in ieder geval!
Gefeliciteerd! Grappig we zitten in hetzelfde schuitje, begin jan. gestopt met de pil. 10 januari ongi geworden, en 14 feb. getest en zwanger! 17 oktober uitgerekend. Ik vind het nog wel raar allemaal hoor, ik kan pas echt blij zijn als ik een echo heb gezien tot die tijd blijft t erg spannend.... Ben jij ook zo vreselijk moe?
gefeliciteerd meid, en idd je weet waar je t voor doet!mag ik vragen welke richting van noord brabant? ikke richting de weg van eindhoven! groetjes krullie