Wie kan mij helpen, kans op zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anoniem228, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniem228

anoniem228 Nieuw lid

6 nov 2009
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,
    ik zal mijn verhaal uit gaan leggen en ik hoop dat deze beantwoord wordt door mensen die ermeer vanaf weten.

Ik ben net gestopt met de pil, omdat mijn vriend en ik graag wel een kindje willen.
    (ik heb dus nog wel mijn pilmenstruatie gehad maar nog geen echte menstruatie [ met eisprong ] ).
    ik zit op dit moment op dag 16 van mijn cyclus, en ik heb uitgerekend via zo'n vruchtbaarheidsding op internet
    dat ik op 6 nov waars. ovuleer ( cyclus van 29 dagen, 22 okt. ongesteld , of 23 okt.
    omdat ik 22okt. het hoorde te worden en ik had nog geen druppel! en 23 okt een kwam het langzaam opgang en ik was het maar 2 dagen terwijl ik het normaal minstens 4 dagen ben).
    Echter heb ik alleen sex gehad in de avond van 1nov ( dag 11 ) en daarna niet meer.
    en vandaag zit ik dus op dag 16 en ik zie mijn vriend pas 's avonds laat ( je kan beter zeggen 's nachts,
    ivm met werk en daarna nog uitgaan ) is er een kans dat ik dan nog zwanger kan raken? Het is dan wel 6 november ( maar ja elke site geeft een verschillende ovulatiedatum uit kwam ik al achter )

Ik was trouwens pas 1.5 jaar aan de pil, ik moest destijds van de dokter omdat ik een cyste had in m'n rechte eierstok en
    de pil kon dat voorkomen, en daarvoor was ik onregelmatig ongesteld ( er zat meestal 1-2 weken tussen geen maanden ).

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen zodat ik erzelf ook inzicht in krijg.
    B.v.d.!

Groetjes,

2. druppel

druppel Actief lid

24 okt 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben zelf geen pil gebruiker, maar denk dat het nog moeilijk bepalen is wanneer je eventueel je eisprong hebt omdat je niet weet hoe lang je cyclus is omdat je nog moet ontpillen.

Dus het is niet gezegt dat je op 6 november ook echt je eisprong hebt.

3. Alita

Alita Niet meer actief

ppff dat is moeilijk he...

Ik zou gewoon regelamtig sex hebben nu zo mis je e ei ook niet doen we hier ook!!!!

Ik ben van mijn dochter nu in deze ronde zwanger graakt ook na een pilmenstruatie en daarna gelijk zwanger en we hebben het om dedag gedaan en doen dat nu ook!!

4. Alita

Alita Niet meer actief

en ik denk dat het niet uitmaakt heolang je aan de pil was het ligt volgens mij aan de vrouw zelf als de cyclus niet op gang komt...

5. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    omdat je niet weet hoe je eigen cyclus nu is, denk ik dat je best nog zwanger kunt worden deze ronde.
    Je lijft moet nu zelf en cyclus gaan regelen en dat kan gelijk 'normaal'zijn, maar jekunt ook een langere of kortere cyclus dan 28 dagen hebben. Als hij langer is dan heb je waarschijnlijk nog geen eisprong gehad en kun je dus nog zwanger worden.

Suc6 ermee en reken erop dat het normaal is dat je een tijdje moet ontpillen en dat het een tijd kan duren voor je zwanger wordt!

6. milagros

milagros Lid

2 nov 2009
    26
    0
    0
    Nederland
    Hoi,
    Het kan idd best zijn dat je deze ronde zwanger bent, omdat je cyclus nog niet helemaal op orde is. Mij is toen aangeraden om eerst 2 maanden te ontpillen, zodat je cyclus op gang komt en je een goede berekening kan maken (voor je ovulatie).
    Het kan trouwens best zijn dat je lichaam langer nodig heeft om te ontpillen of dat je cyclus meteen regelmatig is. Dat verschilt per persoon.
    Liefs!

Deel Deze Pagina