Eindelijk ongesteld!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ClaireUnderwood, 21 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ClaireUnderwood

    ClaireUnderwood Actief lid

    19 okt 2021
    412
    468
    63
    Vrouw
    Yesss, even mijn blijdschap delen!
    Eindelijk, ruim 8,5 week na het verlies van het vruchtzakje in augustus met 6.4 ben ik ongesteld geworden! Het duurde eindeloos, en vanmorgen zelfs nog een tuur-tuur streepje maar dan eindelijk eind van de middag bloedverlies!!

    Yessssss, mijn lijf pakt het weer op!
    En we doen weer mee! Op naar een hopelijk gezond zomer 2022 kindje! :eek:
     
    BibiQ vindt dit leuk.
  2. BibiQ

    BibiQ Fanatiek lid

    16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Wat triest van zwangerschap maar wat fijn nieuws dat je lijf er weer klaar voor is. Heel sterkte en s6! Fingers crossed :thumup::)
     
  3. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Wat duurt dat eindeloos zeg! Ik zit ook heel erg te wachten op mijn menstruatie. En vind het nu ook al eindeloos duren en dan is het pas 4 weken geleden.
     
  4. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.437
    4.342
    113
    Vrouw
    Yesss wat fijn!
     
  5. ClaireUnderwood

    ClaireUnderwood Actief lid

    19 okt 2021
    412
    468
    63
    Vrouw
    Het voelde echt als eindeloos. En heel dubbel, want ik heb, gezien vele handtekening hier met vele miskramen en verliezen niets te klagen dus wilde dat ook niet. Maar week naar week voelde het alsof het nooit meer goed zou komen...

    Menstruatie verloopt wel wat rommelig, donderdagavond bloedverlies, vrijdag overdag bloedverlies en tussendoor niets. Zaterdag helemaal schoon, zondagochtend schoon en gisterenmiddag in ene weer bloed. Ben benieuwd hoe de komende dagen gaan.

    Er is iets gaande in ieder geval!
     
  6. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Ja dat maakt mij dus ook echt onzeker. Komt het nog goed denk ik elke keer. Maar ik moet gewoon rustig afwachten. En hij komt echt wel denk ik dan
     

Deel Deze Pagina