Eindelijk ongi geworden......!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jette, 7 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Ja marla het komt er echt goed uit, op alle fronten, mijn ongi is heviger geweest dan ooit te voren!
    Maar waar jij op doelt het emotionele komt er ook helemaal uit, heb gisteren gejankt maar ben er nu wel flauw van, ben er klaar mee!
    Wil niet door het leven gaan als een gedeprimeerd grijs muisje!

Wil weer stralen, me weer goed voelen, positief en vrolijk zoals eerder!

Heb de afspraak eerst afgezegd, ze wilde eigenlijk wel direct een afspraak maken voor januari maar heb gezegd dat ik eerst moest kijken wanneer het me paste, ben er even klaar mee, misschien niet verstandig, maar zo voelt het voor me!
    Het ging voor het uitstrijkje en niet voor nacontrole voor de curretage die heb ik al gehad!
    Dus laat ik dat even schieten, misschien volgend jaar!

Hoe gaat het nu bij jullie marla? :)

2. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hi Jette,

Goed idee om het uitstrijkje te laten schieten. Dat komt wel weer nadat je bevallen bent. Lijkt me nu niet goed om nog langer te wachten voordat je zwanger kunt worden. Ik kon de miskraam pas goed achter me laten toen ik ongi was geworden na de cyclus dat ik niet zwanger mocht worden. Ik was opgelucht dat ik ongi was, en heel blij dat ik er weer voor kon gaan. Je weet dan dat je in theorie zwanger kan zijn, en dat geeft zo'n goed gevoel.

Op mijn banner staat dat ik nog maar 2 dagen moet wachten totaan mijn NOD. Dat schiet lekker op. Was vanmiddag zowaar misselijk, maar dat kwam van het bonbons eten op mijn werk. Ik ben normaliter niet zo'n chocoladeliefhebber, maar kon me vandaag niet inhouden. Je snapt dus wel waar die misselijkheid vandaan komt ;)
    Ik probeer nuchter te blijven en mezelf voor te houden dat ik niet zwanger ben, maar ondertussen ben ik continu op zoek naar symptomen. Ik ga er maar gewoon vanuit dat het niet raak is, maar vind het toch erg spannend.

Hoe voel jij je nu? Heb je vandaag geen dip meer gehad, en gaat het langzaam beter? Het is nog maar 1,5 maand geleden moet je bedenken. Voor je gevoel is dat al lang, maar voor zoiets ingrijpends is het erg kort. Stel niet te hoge eisen aan jezelf.

Liefs,
    Marla

3. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Lieve Jette, wat vervelend dat je zo hevig bloedt nu. Hopelijk is het snel over!

Geef jezelf vooral de tijd en de gelegenheid om je emoties te uiten, laat die tranen lekker stromen als dat moet. Een miskraam is niet zomaar iets waar je even gemakkelijk overheen stapt (helaas ben ik ook ervaringsdeskundige). Bij mij kwam de emotionele klap ook pas na mijn curettage, toen ik dacht dat ik er wel weer overheen was en weer verder kon met mijn leven.

Sterkte meid, en praat maar lekker van je af hier als je daar behoefte aan hebt! Heeft mij heel goed geholpen toen.

Groetjes, Wendy

4. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hey Wenniepenny, wij zitten volgens mij fanatiek tegelijkertijd te posten.
    Ik wil je even laten weten dat ik het geweldig vind dat je al zo ver in je zwangerschap bent en dat het dit keer goed is. Jij weet bij uitstek het verdriet dat een miskraam met zich meebrengt. Jij hebt het zelfs 3 keer moeten meemaken. Dat lijkt me psychisch zo zwaar. Daarom wens ik al helemaal al het goede toe en hoop dat je flink geniet van je zwangerschap.
    Heel veel plezier toegewenst straks na de bevalling.

Liefs,
    Marla

Deel Deze Pagina